اسفنانی: تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در حال آنالیز است

به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از رسیدگی به تخلفات بعضی از فروشگاه های زنجیره ای اطلاع داد.

اسفنانی: تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در حال آنالیز است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ حسامم، محمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در مورد رسیدگی به تخلفات فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: من نگاه دولتی روی فروشگاه های زنجیره ای را تأیید نمی کنم، چراکه این فروشگاه ها توسط شرکت های تجاری اداره می گردد و دیده نشده است که دولت سهامی در آن ها داشته باشد و طبق قانون هر شرکتی که بالای 51 درصد سهامش دولتی باشد، می توان آن شرکت را دولتی تلقی کرد و در غیر این صورت، هر میزان از این شرکت در اختیار دولت باشد، آن شرکت خصوصی محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: اتفاقی که افتاده این است که بعضی از فروشگاه های زنجیره ای بعضی تخلفات را انجام می دهند که یکی از مصداق های آن تخفیف هایی است که این فروشگاه ها قائل می شوند. ما هیچ خصومتی با شرکت های خصوصی نداریم و یکی از اقداماتی که در جهان اجرا شده این است که درآمدشان قابل نظارت است و اینکه اقداماتی فراهم نموده اند تا مشتریان بتوانند به صورت یکجا احتیاج های خود را خریداری نمایند و این بسیار خوب است، اما اینکه تخلفی در آن ها انجام بگیرد، قابل قبول نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران توضیح داد: در بحث تخفیف ها گاهی با شرکت تولیدنماینده تبانی صورت می گیرد تا قیمت روی کالا بالاتر ثبت گردد تا در فروشگاه این کالا با تخفیف ارائه گردد و متأسفانه این کالا را باز هم با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود فروخته می شوند.

اسفنانی گفت: تخلف دیگری هم که در این فروشگاه دیده شده این است که قیمت اعلام شده با قیمت روی کالا متغیر است و رقم های روی کالا، برچسب قفسه و همچنین پای صندوق آن متفاوت است که این تخلفات در حال رسیدگی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسفنانی: تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در حال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفنانی: تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در حال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید