اف&zwnjبی&zwnjآی دادستان کل ایالت تگزاس را احضار کرد

به گزارش وبلاگ حسامم، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) برای دادستان کل ایالت تگزاس به اتهام دریافت رشوه و سوء استفاده از اختیاراتش احضاریه فرستاد.

اف&zwnjبی&zwnjآی دادستان کل ایالت تگزاس را احضار کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ حسامم، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) روز پنجشنبه برای کن پکستون دادستان کل ایالت تگزاس احضاریه صادر کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پکستون که اخیراً خواهان ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور در چهار ایالت شده، با اتهاماتی از جمله دریافت رشوه و سوء استفاده از اختیاراتش روبرو شده است.

در همین ارتباط، مأموران اف بی آی روز چهارشنبه به دفتر پکستون مراجعه کردند، اما به نوشته ایندیپندنت معین نیست چه احضاریه هایی برای او صادر شده یا این مأموران به دنبال چه اطلاعاتی بوده اند.

تحقیقات اف بی آی درباره پکستون از پاییز سال گذشته و پس از آن شروع شد که یکی از معاونین سابقش او را به قانون شکنی متهم کرد.

پکستون به عنوان مقام ارشد قضایی تگزاس این ادعا ها را تکذیب و درخواست برای استعفایش را رد نموده است. او گفته است آمادگی دارد در دادگاه از خود دفاع کند.

پکستون روز سه شنبه بیان کرد، پرونده ای را به دیوان عالی آمریکا تحویل داده و در آن خواهان ابطال نتیجه انتخابات در ایالت های جورجیا، پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه با ارائه دادخواستی به دیوان عالی آمریکا، خواست که به عنوان شاکی در پرونده شکایت پکستون برای لغو پیروزی جو بایدن نامزد دموکراتش در رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری در چهار ایالت، حضور پیدا کند.

ترامپ در پیغامی توییتری نوشت: در پرونده تگزاس (به علاوه چند ایالت دیگر) ورود پیدا می کنیم. این [پرونده]بزرگی است. کشور ما به پیروزی احتیاج دارد.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند 106 عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان با امضای یک سند دادگاه یار (amicus brief)، ضمن اشاره به ادعا ها در مورد بروز تخلفات گسترده در انتخابات، حمایت خود را از شکایت تنظیم شده توسط پکستون نزد دیوان عالی آمریکا بیان کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اف&zwnjبی&zwnjآی دادستان کل ایالت تگزاس را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف&zwnjبی&zwnjآی دادستان کل ایالت تگزاس را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید