امانی: بودجه تحقق پذیر باید انعطاف پذیر و شفاف باشد

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اصول بودجه ریزی این است که بودجه تحقق پذیر، انعطاف پذیر و شفاف باشد این در حالی که من معتقدم بودجه سال آینده شهرداری تهران تحقق پذیر نیست.

امانی: بودجه تحقق پذیر باید انعطاف پذیر و شفاف باشد

شهربانو امانی در مخالفت با منابع درآمدی بودجه پیشنهادی شهرداری تهران برای سال 1400 گفت: همانطور که در سال 1399 گفتم درآمدها افسانه ای و تحقق پذیر نیست و اگر بودجه 99 منطقی پیش بینی شده بود امروز نیز لازم نبود اصلاحیه بیاورند.

وی ادامه داد: اصول بودجه ریزی این است که بودجه تحقق پذیر، انعطاف پذیر و شفاف باشد در حالی که من معتقدم تحقق پذیر نیست. این در حالی است که درآمد های بودجگه باید تقریبی باشد یعنی پیش بینی می کنیم ممکن است محقق شود یا نه ولی هزینه تحمیلی است و باید انجام بدهیم.

امانی اضافه نمود: آقای میرلوحی بر مطالبات شهرداری از دولت تاکید کردند که در منابع درآمدی لحاظ شود اما آقای هاشمی سه سال وئ نیم است با آن تخصص ویژه خودشان می گویند که دولت در این مدت حتی یک اتوبوس و یک واگن مترو به شهرداری نداده است.چگونه این مطالبات در منابع درامدی گنجانده خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: خوشبختانه تبصره های بودجه در بودجه ریزی بیمارگونه ای که داشتیم امسال در ردیف بودجه پیش بینی شده و این اتفاق خوبی است. ولی معتقدم درآمد ها محقق نمی شود. هر چند برخی دوستان اعتقاد دارند اگر تحریم ها برداشته شود اتفاقاتی می افتد اما اگر هم اینگونه باشد شهرداری می تواند متمم بیاورد.

وی اضافه نمود: سال 1400 سومین سال اجرایی شدن برنامه سوم مدیریت شهری است اما همچنان ندیدیم که به محل کسب درآمدهای جدید نظیر تی او دی توجهی شود. همچنین معتقدم پروژه های مشارکتی خیلی به سقف درامدی شهرداری ربط خاصی ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امانی: بودجه تحقق پذیر باید انعطاف پذیر و شفاف باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امانی: بودجه تحقق پذیر باید انعطاف پذیر و شفاف باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید