بازگشت رویایی هازارد به رئال مادرید

به گزارش وبلاگ حسامم، تعلیق مسابقات فوتبال شرایطی ایجاد کرد تا ادن هازارد مصدوم آماده بازی برای رئال مادرید شود.

بازگشت رویایی هازارد به رئال مادرید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ حسامم، شیوع ویروس کرونا COVID-19 باعث شده تا رقابت های فوتبال در سراسر جهان تعلیق شود و بدون تردید باشگاه ها متضرر شده اند اما در این میان برخی بازیکنان که مصدوم بودند این فرصت نصیبشان شد که دوران نقاهت را سپری کنند و آماده حضور در مستطیل سبز شوند.

به گزارش رسانه های اسپانیایی ادن هازارد که بیش از دو ماه پیش در آمریکا عمل جراحی موفقیت آمیزی را انجام داد کار با توپ را آغاز کرده و به شرایط مسابقه نزدیک شده است. این خبر برای رئال مادرید خشنود کننده است چون به این ستاره بلژیکی نیاز داشت و حالا زین الدین زیدان می تواند روی هازارد هم پس از ازسرگیری رقابت های این فصل حساب ویژه ای باز کند.

هازارد تصور نمی کرد که بتواند این فصل برای رئال مادرید و تیم ملی بلژیک بازی کند و برنامه اش برای حضور در مسابقات یورو 2020 بود اما با تعویق یک ساله جام ملت های اروپا، او می تواند بدون مشکل برای تیم ملی کشورش بازی کند و اگر رقابت های این فصل که بیش از دو ماه است، تعلیق شده در هفته های آینده برگزار شود، ستاره بلژیکی می تواند برای رئال مادرید به میدان برود. البته او باید تلاش زیادی کند تا بتواند در فهرست بازیکنان مدنظر زیدان قرار بگیرد و بار دیگر برای لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید به معنی سفیدها) بازی کند.

49048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بازگشت رویایی هازارد به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رویایی هازارد به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید