برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ حسامم، برترین شهر شمال برای سفر

ایران کشوری پر از جاذبه های گردشگری است. فرقی نمی کند کدام منطقه از ایران باشد، در هر صورت، ایران مملو از منطقه ها دیدنی است. در بین منطقه ها دیدنی ایران، شاید هیچ کدام از منطقه ها به مقدار شمال ایران از لحاظ گردشگری جاذبه نداشته باشد. کمتر کسی را در ایران می توان پیدا کرد که اهل سفر باشد، ولی شمال را به عنوان گزینه سفر خود انتخاب نکند. در این بین، به علت زمان اندکی که معمولا برای مسافرت وجود دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برترین شهر در شمال را برای مسافرت انتخاب نمایند که البته کار بسیار سختی است. در این میان استان های شمالی، مازندران و گیلان میزبان بیشترین تعداد مسافران به علت داشتن طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری هستند. در این استان ها نیز انتخاب برترین شهر برای سفر کمی سخت به نظر می رسد. باوجوداین، از رامسر در استان مازندران و از ماسال در استان گیلان می توان به عنوان برترین گزینه گردشگری شهرهای شمالی نام برد. در این دو شهر، اجاره ویلا برای اقامت نیز امکان پذیر است.

برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟

سفر به رامسر

رامسر به عنوان یکی از شهرهای استان زیبای مازندران شناخته می گردد که در طول سال، شاهد حضور گردشگران زیادی در این شهر هستیم. در گذشته، به رامسر سخت سر گفته می شد. موقعیت رامسر به گونه ای است که از یک طرف با جنگل های دامنه کوه های البرز و از یک طرف با دریا احاطه شده است که این موقعیت باعث جذابیت دوچندان این منطقه شده است. بعلاوه امکان اجاره ویلا، با توجه به علاقه شما در سمت دریا و هم در سمت جنگل وجود دارد.

با توجه به این که این شهر فرودگاه دارد، امکان سفر به آن بسیار راحت تر نیز شده است. مانند بسیاری از شهرهای شمالی آب وهوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب است و در زمستان نیز آب وهوای معتدلی دارد. زبان مردم این شهر گیلکی است.

جاذبه های گردشگری رامسر

برای این که از طبیعت و جاذبه های رامسر لذت ببرید، به شما توصیه می گردد که در نزدیکی ساحل و یا جنگل ویلایی اجاره کنید. رامسر به علت طبیعت زیبایی که دارد به عروس شهرهای ایران نیز معروفیت دارد.

از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری رامسر، می توان به قله های مخروطی پوشیده از درختان، مزارع چای و برنج، سواحل زیبا، چشمه های آب معدنی، استخرهای آب گرم، کاخ موزه و بسیاری دیگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری اشاره نمود.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر باعث می گردد که سفر بسیار لذت بخشی را تجربه کنید. زمانی که در شهر زیبای رامسر به گشت وگذار مشغول هستید، می توانید خستگی خود را در ویلاهای زیبا برطرف کنید. اجاره ویلا در بخش های مختلف این شهر امکان پذیر است. شما می توانید در نزدیکی ساحل و یا در نزدیکی جنگل و یا سایر نقاط شهر، ویلایی اجاره کنید و از بودن در این شهر زیبا لذت ببرید.

قیمت اجاره ویلا در رامسر

قیمت اجاره ویلا در رامسر بسیار متنوع است. ویلاها با توجه به امکاناتی که دارند و بعلاوه با توجه به مکانی که واقع شده اند، قیمت متفاوتی دارند. ویلاهایی که در کنار ساحل واقع شده اند، قیمت بالاتری نسبت به سایر ویلاها دارند. باوجوداین، اگر در پی اجاره ویلا در رامسر هستید، با هزینه مناسب و به صرفه نیز این کار امکان پذیر است.

اجاره ویلا در ماسال

ماسال به عنوان یکی از زیباترین شهرهای شمالی در استان گیلان واقع شده است. ماسال نیز مانند رامسر ازجمله شهرهای شمالی است که در طول سال، گردشگران زیادی در آنجا حضور پیدا می نمایند. امکان اجاره ویلا در ماسال نیز امکان پذیر است و شما می توانید ویلای موردنظر و مناسب خود را در قسمت های مختلف این شهر زیبا اجاره کنید.

منبع:چطـور

منبع: دیجیاتور

به "برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید