توسعه سطح گلخانه های شهرستان هریس به مقدار 100هکتار

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از توسعه سطح گلخانه های شهرستان هریس به مقدار 100هکتار اطلاع داد.

توسعه سطح گلخانه های شهرستان هریس به مقدار 100هکتار

به گزارشخبرنگار ما در تبریز؛، مهندس اکبر فتحی در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان هریس در مصاحبه با وبلاگ حسامم ضمن تقدیر از امام آدینه و فرماندار شهرستان هریس بابت تشکیل و مشارکت در جلسه حاضر گفت: مسائلی در خصوص اقلام اساسی و سهمیه شهرستان در زمینه برنج و شکردر شهرستان مطرح شده و مقرر شد سهمیه شهرستان در این دو قلم کالا افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرستان هریس استعداد و پتانسیل خوبی در زمینه توسعه گلخانه داراست که در گذشته مورد غفلت و بی توجهی واقع شده است ادامه داد: اما در حال حاضر 20 هکتار گلخانه بصورت یکجا در این شهرستان ایجادشده و کوشش می گردد این مقدار به سطح 100هکتار افزایش پیدا کند وخوشبختانه سرمایه گذار نیز در این زمینه وجود دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: شایددر نگاه عمومی چنین تصوری در خصوص شهرستان هریس وجود نداشته باشد ولی واقعیت این است که این شهرستان در زمینه فراوری انواع محصولات کشاورزی به ویژه در زمینه گوشت مرغ و تخم مرغ دارای فراوری مازاد بر نیازمصرف شهرستان است.

وی گفت: برای توسعه آن نیز از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه تسهیلاتی در نظر گرفته شده به شهرستان و ابلاغ شده است که ان شاءالله بتوانیم در زمینه توسعه گلخانه ها و مرغداری ها و دامداری ها در خدمت سرمایه گذاران محترم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توسعه سطح گلخانه های شهرستان هریس به مقدار 100هکتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه سطح گلخانه های شهرستان هریس به مقدار 100هکتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید