جدایی بازیکن تیم ملی ایران از باشگاه انگلیسی

به گزارش وبلاگ حسامم، سامان قدوس به روز های سرانجامی حضورش در برنتفورد نزدیک می گردد و به نظر می رسد او در پی نشان دادن خود در هفته های به جای مانده است تا بتواند پیشنهاد خوبی برای فصل بعد داشته باشد. زنبورها (لقب تیم فوتبال برنتفورد) 16 ماه هافبک ملی پوش ایرانی را دنبال کردند تا اینکه در سپتامبر 2020 او را ابتدا به صورت قرضی به خدمت گرفتند و در ژانویه به طور دائم به این تیم پیوست. قرارداد او تابستان سال جاری به سرانجام می رسد، اگرچه یک گزینه تمدید برای یک سال دیگر در قرارداد او با برنتفورد وجود دارد.

جدایی بازیکن تیم ملی ایران از باشگاه انگلیسی

با این حال سامان قدوس در برنتفورد نتوانسته فرصت زیادی برای بازی داشته باشد. قدوس از 65 بازی برنتفورد در لیگ برتر فقط در چهار بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بوده که هیچ کدام در این فصل نبوده است.

در نهایت باشگاه برنتفورد جدایی سامان قدوس را تایید و گفت که این بازیکن در تابستان به صورت آزاد جدا خواهد شد.

قدوس که بازی های خوبی همراه آمیان در لیگ فرانسه داشت به علت مسائل انضباطی مربوط به بستن قرارداد با اوئسکا اسپانیا، به مدت چهار ماه از فعالیت های فوتبالی محروم بود و در ادامه نیز با مصدومیت روبرو شد تا با این شرایط سخت، حضور در برنتفورد را آغاز کند.

سامان قدوس بعد از جدایی از اوسترشوندز سوئد، در اولین فصل حضور در آمیان در لیگ فرانسه خوش درخشید و یکی از برترین بازیکنان تیمش لقب گرفت. تیم های فولام و کوئینزپارک رنجرز نیز در پی جذب این بازیکن بودند، ولی بازیکن ایرانی بعد از حضور در فرانسه راهی برنتفورد شد.

منبع: فرارو

به "جدایی بازیکن تیم ملی ایران از باشگاه انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی بازیکن تیم ملی ایران از باشگاه انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید