خبرنگاران بانک سینا برای 1100 نفر در قلعه گنج اشتغال ایجاد کرد

به گزارش وبلاگ حسامم، جیرفت - خبرنگاران - مدیرعامل بانک سینا از اشتغالزایی این بانک برای هزار و 100 نفر در قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور خبر داد.

خبرنگاران بانک سینا برای 1100 نفر در قلعه گنج اشتغال ایجاد کرد

سید ضیا ایمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ حسامم، اشتغالزایی بانک سینا را نتیجه پرداخت تسهیلات یارانه ای به 700 طرح اشتغالزایی در قلعه گنج دانست و مجموع اعتبار این تسهیلات را 400 میلیارد ریال برشمرد.

وی هدف از ارایه این تسهیلات ها را محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارها اعلام کرد.

مدیرعامل بانک سینا به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از پرداخت 540 فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان 27 میلیارد ریال به کسب و کارهای آسیب دیده از آغاز شیوع ویروس کرونا با مشارکت بنیاد علوی خبر داد.

ایمانی از مجاهدت کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: مبلغ سه میلیارد ریال در قالب طرح کریمانه به پرستاران و کادر درمان شهرستان قلعه گنج اعطا شده است.

وی به اجرای طرح نیکو در شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور اشاره کرد و گفت: در این طرح یکصد و 10 فقره تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 2 درصد به میزان 28 میلیارد ریال با همکاری بنیاد علوی به اقشار کم برخوردار در راستای یاری به ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کارهای خرد روستایی پرداخت شد.

مدیرعامل بانک سینا از افتتاح شعبه این بانک در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم با حضور مسئولان محلی این شهرستان خبر داد.

وی به فعالیت های خیرخواهانه بانک سینا در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی اشاره و شرح داد: بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه روستای ده بالا از توابع شهر رمشک از جمله این اقدامات است.

وی همچنین از اهدائ 27 دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشت مناطق روستایی توسط بانک سینا خبر داد و گفت: از این تعداد چهار دستگاه در استان کرمان تحویل داده شد.

وی گفت: تعداد 24 دستگاه آمبولانس دیگر هم به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داده شده تا در انتقال بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی به ساخت و تکمیل 2 مدرسه در روستاهای چاه دادخدا و ده بالای شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و از آغاز عملیات اجرایی یک مدرسه و یک مرکز فرهنگی نیز در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی خبر داد.

ایمانی گفت: بانک سینا در جهت عمل به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی به ویژه حمایت از تعلیم و تربیت در مناطق محروم و کم برخوردار کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به همین دلیل شاهد افتتاح مدرسه در یکی از دورافتاده ترین مناطق کشور هستیم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان و بانک سینا همکاری مشترک دارند، بانک سینا را یک نهاد انقلابی، ارزشی و با ماموریت و نگاه ویژه به مردم مستمند و کم بهره مند دانست و بنای فعالیت بانک سینا در قلعه گنج را حمایت و یاری بیش از پیش بنیاد مستضعفان در ایفای کامل ماموریت محرومیت زدایی اعلام کرد.

مدیرعامل بانک سینا از انعقاد تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی خبر داد و هدف از انعقاد این تفاهم نامه ها را حمایت از طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی و محروم برشمرد.

وی شرح داد: ماموریت اصلی این تفاهم نامه ها حمایت از کسب و کارهای محلی، تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط با اولویت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستایی است.

وی ادامه داد: تا به امروز طرح های متعددی در شهرستان قلعه گنج با پرداخت تسهیلات هشت درصد در چارچوب این تفاهم نامه به بهره برداری رسیده است.

وی مهمترین نیازهای روزهای کرونایی را مشارکت همه جانبه نهادها و ارگان ها از طریق یاری به ایجاد زیرساخت ها و بسترهای کنترل این بیماری از یکسو و عزم ملی و اراده همگانی در همراهی با کادر درمان کشور از طریق رعایت اصول پروتکل های بهداشتی دانست.

وی ادامه داد: بانک سینا مبلغ 50 میلیارد ریال یاری نقدی به کمیته امداد حضرت امام(ره) اختصاص داد تا در راستای حمایت از مددجویان این کمیته به عنوان اقشار آسیب پذیرتر جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بانک سینا برای 1100 نفر در قلعه گنج اشتغال ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک سینا برای 1100 نفر در قلعه گنج اشتغال ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید