خبرنگاران احتیاج روزانه 2هزارو 200 کامیون برای جابجایی چغندرقند از خوزستان

به گزارش وبلاگ حسامم، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: حمل چغندرقند و مدت محدود دوره حمل آن به استان های مقصدبه دلیل فسادپذیری این محصول ، باید با سرعت بیشتری صورت پذیرد که این جابجایی نیازمند روزانه 2هزارو 200 کامیون است.

خبرنگاران احتیاج روزانه 2هزارو 200 کامیون برای جابجایی چغندرقند از خوزستان

به گزارش وبلاگ حسامم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا شنبه اظهارداشت: آمار ارائه شده از سوی شورای کشاورزی استان، با توجه به افزایش 25 درصدی فراوری گندم، 72 درصدی فراوری کلزا، 63 درصدی فراوری چغندرقند و فراوری بیش از 2 میلیون تن تره بار، حمل و نقل 5.5 میلیون تن محصول کشاورزی از مبدأ خوزستان به سایر استان ها باید برنامه ریزی گردد.

وی اضافه کرد : 2 کارخانه فراوری قند در استان اصفهان، 2 کارخانه در استان فارس، 2 کارخانه در استان کرمانشاه و در استان های همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هرکدام یک کارخانه، خریدار محصول چغندرقند هستند و جابه جایی این محصول از استان نیازمند روزانه 2هزارو 200 کامیون است.

بهرامی نیا ادامه داد: مدیران استان های مقصد با برگزاری جلسات در سطح استان خود و ارائه مشوق های لازم می توانند مشکل اعزام ناوگان حمل و نقل به خوزستان برای جابه جایی محصول چغندرقند را برطرف نمایند.

وی اعلام نمود: هماهنگی با کارخانه های قند استان های مقصد در مورد پرداخت به موقع کرایه حمل به رانندگان و حق خواب ناوگان، افزایش مقطعی کرایه حمل، اختصاص سهمیه تشویقی گازوئیل به میزان 20 درصد، اضافه تناژ به میزان 2 تن برای کامیون های حمل محصول و بازنگری در عوارض آزادراهها جزء اقدامات پیشنهادی تشویقی است.

بهرامی نیا اضافه کرد : کارخانه های قند استان های مقصد در مورد پرداخت به موقع کرایه حمل به رانندگان و حق خواب ناوگان تصویب و مقرر شد دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیگیری های لازم را در مورد امکان ارائه مشوق های لازم به ناوگان حامل چغندر قند به عمل آورد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران احتیاج روزانه 2هزارو 200 کامیون برای جابجایی چغندرقند از خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتیاج روزانه 2هزارو 200 کامیون برای جابجایی چغندرقند از خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید