دربی 98 یک یک شد؛ آبی ها به قهرمانی نزدیک تر شدند

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران (پانا) - دربی نود و هشتم مرکز با تساوی یک یک به انتها رسید تا استقلال یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک گردد. استقلال که هنوز در فصل جاری شکست نخورده است با این تساوی به امتیاز 55 رسید تا مسیرش برای قهرمانی هموار گردد و پرسپولیس هم به امتیاز 49 رسید تا کار سختی برای تکرار قهرمانی هایش داشته باشد.

دربی 98 یک یک شد؛ آبی ها به قهرمانی نزدیک تر شدند

استقلال صدرنشین در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 پنج شنبه 26 اسفند به مصاف پرسپولیس رفت که این مسابقه با تساوی یک یک دو تیم به انتها رسید.

نیمه اول

اولین موقعیت بازی با پاس بلند حسین زاده و فرار ارسلان مطهری، خلق شد که شوت مطهری به وسیله گوهری به طور ناقص دفع شد و در ادامه یامگا روی توپ تاثیر گذاشت که به گل تبدیل نشد. در این صحنه برخوردی میان این بازیکن خارجی و گوهری شکل گرفت که مجیدی برخلاف داور مسابقه، اعتقاد به پنالتی داشت. در دقیقه 10، کوین یامگا باز هم در متن حمله آبی ها بود که پاس در عرض او سریعتر از بازیکنان هر دو تیم بود و از محوطه جریمه پرسپولیس دور شد. باز هم شوت دیگری از سوی یامگاه در دقیقه 14 به سمت دروازه گوهری روانه شد که با دخالت بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت. در دقیقه 21 نخستین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه رضا اسدی از مقابل محوطه شش قدم، ارتفاع گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 24، ضربه ایستگاهی وریا غفوری در دو ضرب به وسیله گوهری دفع شد و ضربه سر جعفر سلمانی در راستا دروازه به بازیکن خودی خورد و به اوت رفت. در دقیقه 30 موقعیت دیگری برای استقلال خلق شد که ضربه ارسلان مطهری از مقابل محوطه جریمه کم جان بود و در دو مرحله به وسیله گوهری مهار شد. در دقیقه 32، ضربه احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه به وسیله حسینی دفع شد و مقابل پای تمیروف افتاد اما ضربه بد این بازیکن ازبک، در داخل چارچوب نبود و استقلالی ها توپ را دفع کردند. در دقیقه 35 بازی هم تیمروف در موقعیت گلزنی نهاده شد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت. در دقیقه 38، ارسلان مطهری صاحب خطرناک ترین موقعیت استقلال شد که ضربه او از مقابل محوطه جریمه، با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 40، سانتر رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه علی نعمتی وارد دروازه حسینی شد و پرسپولیس با یک گل از رقیب خود پیش افتاد.

نیمه دوم

ارسلان مطهری اولین موقعیت نیمه دوم را خلق کرد که تک روی و زیاده روی این بازیکن منجر به از دست رفتن این موقعیت شد. در دقیقه 62، استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ناهماهنگی حسین زاده و سلمانی منجر به از دست رفتن این موقعیت شد. در دقیقه 77، سعید آقایی با عبور از بازیکن استقلال، وارد محوطه جریمه آبی ها شد اما ضربه محکم او از کنار محوطه شش قدم، به آسمان رفت.

در دقیقه 81، ارسال صالح حردانی به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد وارد دروازه گوهری شد.

در دقیقه 83 با اعتراض های مداوم یحیی گل محمدی به سید علی، داور مسابقه، سرمربی پرسپولیس اخراج شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دربی 98 یک یک شد؛ آبی ها به قهرمانی نزدیک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 98 یک یک شد؛ آبی ها به قهرمانی نزدیک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید