رانگنیک: شایسته پیروزی بر تاتنهام بودیم، رونالدو تفاوت ها را رقم می زند

به گزارش وبلاگ حسامم، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل تاتنهام ابراز رضایت کرد.

رانگنیک: شایسته پیروزی بر تاتنهام بودیم، رونالدو تفاوت ها را رقم می زند

به گزارش وبلاگ حسامم، رالف رانگنیک که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در حساس ترین ملاقات هفته هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس پیروز شدند با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود تاتنهام را شکست دهند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شوند، پس از این بازی گفت: این دقیقاً همان واکنشی بود که انتظار داشتیم پس از عملکرد ضعیف مان در نیمه دوم بازی با منچسترسیتی از تیم ببینیم. بازگشت به بازی پس از دو بار به تساوی کشیده شدن نتیجه، ذهنیت درست تیم را نشان داد. ما واقعاً هجومی بودیم و در هفت، هشت دقیقه پایانی هم عالی دفاع کردیم. به نظرم ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

وی اضافه نمود: عملکرد تیم حداقل در لحظات حیاتی بازی به مقدار کافی تهاجمی بود. فکر می کنم ما تمایل به پیروزی در این بازی را نشان دادیم و این چیزی بود که در بازی امروز انجام دادیم. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم تیمی که بیشتر در پی پیروزی خواهد بود، خواهد شد.

سرمربی آلمانی منچستریونایتد بعلاوه در تمجید از فوق ستاره پرتغالی خود که در این ملاقات هت تریک کرد، گفت: رونالدو قطعاً در این بازی تفاوت را رقم زد. نه تنها بابت سه گلی که او در این ملاقات به ثمر رساند، بلکه مقدار کوشش اودر زمانی که تاتنهام توپ را در اختیار داشت، فوق العاده بود و از این حیث این برترین عملکرد او تا به اینجای فصل بود. بیایید فقط امیدوار باشیم که او در بقیه بازی ها هم کاملاً آماده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رانگنیک: شایسته پیروزی بر تاتنهام بودیم، رونالدو تفاوت ها را رقم می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: شایسته پیروزی بر تاتنهام بودیم، رونالدو تفاوت ها را رقم می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید