زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم

به گزارش وبلاگ حسامم، به طور حتم ایران مملوء است از زیبایی ها اگر تصمیم به سفر گرفته اید تورمسافرتی خود را از ایران شروع کنید. کشورمان از شمال تا جنوب، غرب تا شرق، طبیعتی بکر و تاریخی،تماشای را در خود جای داده. می توانید با ترتیب دادن انواع تورمسافرتی از جای جای این کشور زیبا تماشا نموده و سفرنامه ای فوق العاده را برای خودتان تنظیم کنید. در این مقاله قصد داریم به زیباترین شهرهای ایران سفر کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم

1) رشت

رشت یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که می توان روزها و روزها بدون خستگی در آن اقامت داشت. این شهر مملوء است از زیبایی ها، طبیعت فوق العاده و خارق العاده از جنگل و رودخانه گرفته تا آبشار و بناهای تاریخی. می توانید با خیال راحت این شهر را به عنوان مقصد تورمسافرتی آینده تان انتخاب کنید. عمارت کلاه فرنگی یکی از بناهای به جای مانده از دوران قاجار است. به طور حتم در سفرتان ضروری است سری به آن بزنید. پارک ملت، باغ محتشم، بقعه دانای علی از دیگر جذابیت هایی است که در تورمسافرتی خود میتوانید از آنها بازدید کنید. رشت نیمی از معروفیت خود را مدیون بازارهای محلی خاص خود است. اگر به این شهر سفر کردید توریک روزه ای را به حضور در این بازارهای خوش رنگ و لعاب اختصاص دهید.

2) تبریز

از دیگر شهرهای توریستی کشورمان است. این شهر با قدمت باور نکردنی خود یکی از منطقه ها استراتژیک ایران است. اما آنچه که موجب محبوبیت این شهر بین گردشگران تورمسافرتی شده، زیبایی ها و جذابیت های تاریخی و طبیعی آن است. تورتبریز گردی خود را با بازدید از ارگ تاریخی تبریز شروع کنید. این بنای خاص به قرن 8 هجری تعلق دارد و از با ارزش ترین بناهای تاریخی این شهر محسوب می گردد. عمارت شاه گلی از دیگر مقاصدی است که ضروری است توریک روزه ای را به آن اختصاص دهید. این بنا در میانه استخری مملوء از آب احداث شده است و محیطی فوق العاده زیبا را به گردشگران توریک روزه تبریز ارائه می دهد. مسجد تبریز، خانه مشروطه، از دیگر دیدنی های تبریزند. در تور خود ضروری است سری به روستای تاریخی و فوق العاده معروف کندوان هم بزنید.

3) چابهار

به طور حتم این شهر یکی از زیباترین طبیعت های ایران را در خود جای داده است. بندر چابهار در کناره اقیانوس هند قرار گرفته و در سال های اخیر به عنوان یکی از مقاصد توریستی، محبوبیتی خاص بین گردشگران تورمسافرتی جنوب شرقی کشور پیدا نموده است. اگر به چابهار سفر کردید پس از بازدید سواحل فوق العاده ان سری به کوه های مینیاتوری منطقه بزنید. این کوه ها تجربه ای خاص از تورطبیعت گردی را در اختیار شما قرار خواهند داد. تالاب صورتی، غارهای بان مسیتی، قلعه پیروز گت و ... از دیگر جذابیت های توریستی این شهر زیبا به شمار می آیند.

4) جزیره کیش

کیش از دیگر منطقه های است که محبوبیتی خاص بین گردشگران ایرانی دارد. هر روزه انواع تورکیش به این جزیره دیدنی تردد دارند و می توان به جرات گفت تورکیش یکی از محبوب ترین تورهای آژانس های مسافرتی در ایران است. اگر در قالب تورکیش به این جزیره سفر کردید با زیبایی های بسیاری روبه رو خواهید بود. جدای از سواحل فوق العاده زیبا و آرام کیش، حجم بالایی از مراکز خرید، رستوران های لوکس و بعلاوه جذابیت،های طبیعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: همگردی

به "زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید