سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده

به گزارش وبلاگ حسامم، کایاک (Kayak) نام سرویسی است که کاربران به وسیله آن می توانند پیش از سفر، برنامه سفرشان را تهیه نمایند. به وسیله این سرویس می توان بلیط هواپیما خرید و اتاقی در هتل و یک اتومبیل رزرو کرد. همراه خبرنگاران باشید تا با این سرویس و قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده

سفر کردن لذت خاص خود را دارد و بسیاری از افراد برای تفریح و دور شدن از مشغله های زندگی به سفر می فرایند تا چند روزی را با آرامش بگذرانند. در این بین بعضی از سفر ها نیز با مقاصد تجاری و کاری انجام می گردد. اما تمام انواع سفر احتیاجمند این هستند که فرد اقدامات لازم را برای سفر انجام دهد. این کار ها شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می گردد. بعلاوه برای رفتن از فرودگاه به هتل یا سفر های داخلی شهری نیز احتیاج به اتومبیلی است تا با آن به مقاصد مورد نظر رسید. اما باید توجه داشت که هماهنگ کردن تمام این موارد به وسیله سرویس های مختلف کار نسبتا سختی است. کاربر ابتدا باید برای خرید بلیط هواپیما به سراغ وب سایت خطوط هوایی برود. برای رزرو یک اتاق در هتل نیز باید در وب سایت هتل های مختلف بگردد تا برترین خدمات را با برترین قیمت پیدا کند. تمام این موارد احتیاجمند وقت و حوصله هستند. البته راه حل هایی ارائه شده اند که کاربران را در این خصوص راحت تر می نمایند. کایاک (Kayak) که KAYAK نیز شناخته می گردد نام سرویسی گردشگری است که کاربران به وسیله آن می توانند اقدام به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و اتومبیل نمایند.

سرویس کایاک تمام این موارد را به سادگی در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر می تواند از بین پرواز و هتل های مختلف برترین گزینه را برحسب شرایطش انتخاب کند. با وارد شدن به سایت کایاک، نوار جستجویی نمایش داده می گردد که کاربران به وسیله آن می توانند بلیط هواپیما خریداری نمایند یا به رزرو هتل و اتومبیل بپردازند. کاربران هم به وسیله وب و هم به وسیله اپلیکیشن به کایاک می توانند به خدمات آن دسترسی داشته باشند. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که کایاک به علت استقبال و گرایش کاربران از اپلیکیشنش، خدمات خاصی را برای کاربران اپلیکیشن در نظر می گیرد. به همین علت به وسیله اپلیکیشن کایاک می توانید گزینه های بهتری را مشاهده کنید. در واقع کایاک بستری مناسب برای برنامه ریزی سفر است که به وسیله آن می توانید اغلب احتیاج های مهم تان را در مورد سفر مرتفع سازید. این سرویس به 18 زبان مختلف قابل استفاده است. بین کایاک و سرویس هایی نظیر Checkfelix و Swoodoo نیز همکاری هایی وجود دارد. این همکاری ها باعث می شوند که در نتایج جستجوی کایاک، گزینه هایی بهتری نمایش داده شوند. برای دانلود این اپلیکیشن برای دستگاه های هوشمندتان می توانید به وسیله لینک های زیر اقدام کنید.

سفر اپ روزهای زوج ساعت 18:30 در وبلاگ حسامم منتشر می گردد. شما همراهان وبلاگ حساممیی نیز می توانید اپلیکیشن های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید