سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات ده دشت

به گزارش وبلاگ حسامم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای یافتن پیکر فرد سقوط کرده در ارتفاعات روستای ده دشت خبر داد.

سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات ده دشت

به گزارش وبلاگ حسامم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسینی اظهار کرد: بنا به گزارش مرکز هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک کوهنورد 56 ساله در کوه های روستای ده دشت منطقه دربید (50 کیلومتری شهر یزد)، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم های امدادی هلال احمر استان با دو دستگاه خودرو امدادی و هفت نفر در قالب دو تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

حسینی اضافه کرد: پس از تلاش و جست وجوی 9 ساعته، نیروهای امدادی، جسد این فرد را که سقوط کرده بود، پیدا کردند. پیکر این فرد به پایین کوه انتقال داده و تحویل نیروی انتظامی و قضایی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می دهد، ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات ده دشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات ده دشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید