فهرست ترسناک قهرمان دنیا برای تقابل با ایران ، حالا که نوبت ایران شد ...

به گزارش وبلاگ حسامم، فهرست تیم ملی والیبال ایتالیا برای هفته دوم لیگ ملت ها اعلام شد که نگاهی به این فهرست کار سخت تیم ملی ایران برای تقابل با این تیم را نشان می دهد.

فهرست ترسناک قهرمان دنیا برای تقابل با ایران ، حالا که نوبت ایران شد ...

به گزارش وبلاگ حسامم، تیم ملی والیبال ایتالیا که چندی پیش تحت راهنمایی فردیناندو دی جورجی پیروز شد قهرمانی جهان را کسب کند، در هفته اول لیگ ملت ها با ترکیب کاملا متحول شده پا به رقابت ها گذاشت. با این حال ایتالیایی ها که می خواهند هر طور شده در مرحله نهایی لیگ ملت ها حضور داشته باشند در هفته دوم با قدرت بیشتری حاضر خواهند شد و این کار را برای ایران که یکی از رقبای این تیم خواهد بود، سخت می نماید.

فهرست تیم ملی والیبال ایتالیا برای هفته دوم لیگ ملت ها به توضیح زیر است:

پاسورها:

سیمون جیانلی(پروجا)

ریکاردو اسبرتولی(ترنتینو)

دریافت کننده ها:

الساندرو میچیلتو(ترنتینو)

دانیله لاویا(ترنتینو)

توماسو رینالدی(مودنا)

جولیو ماگالینی(ورونا)

قطر پاسورها:

یوری رومانو(پیاچنزا)

فابریزیو جیرونی(پیاچنزا)

مدافعان میانی:

سیمون آنزانی(لوبه)

جیانلوکا گالاسی(مونزا)

روبرتو روسو(پروجا)

ادواردو کانسکی(پیاچنزا)

لیبروها:

لئوناردو اسکنفرلا)پیاچنزا)

فیلیپو فدریچی(مودنا)

ایران در مسابقه دوم خود در هفته دوم لیگ ملت ها برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت. ایتالیا با یک ترکیب قوی به هفته دوم آمده و این کار را برای شاگردان بهروز عطایی سخت خواهد نمود. با توجه به رنکینگ بالای ایتالیا برد احتمالی ایران می تواند امتیازات زیادی را به حساب تیم ملی واریز کند و بعلاوه تیم ملی را به هشت تیم اول جدول لیگ ملت های والیبال برساند.

ایران ابتدا باید بر آلمان غلبه کند تا با روحیه ای مناسب پا به ملاقات برابر قهرمان جهان بگذارد. فردیناندو دی جورجی برای هفته دوم چند بازیکن شاخص و مهم را به ترکیب خود برگردانده تا جایگاه خود در بالای جدول را تثبیت نموده و یکی از تیم های حاضر در مرحله نهایی مسابقات باشد.

سیمونه جیانلی، ارزشمندترین بازیکن قهرمانی جهان نیز در ترکیب هفته دوم ایتالیا حضور دارد. یکی از برترین پاسورهای حال حاضر جهان که اگر توپ به خوبی به او برسد دفاع کردن ستاره های حریف غیر ممکن می گردد بنابراین کلید خلق شگفتی برابر قهرمان جهان فقط و فقط زدن سرویس خوب خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فهرست ترسناک قهرمان دنیا برای تقابل با ایران ، حالا که نوبت ایران شد ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست ترسناک قهرمان دنیا برای تقابل با ایران ، حالا که نوبت ایران شد ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید