مارویک: بسیار ناراحتیم، برابر تیم قدرتمندی شکست خوردیم

به گزارش وبلاگ حسامم، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شکست برابر ایران ابراز ناامیدی و ناراحتی کرد.

مارویک: بسیار ناراحتیم، برابر تیم قدرتمندی شکست خوردیم

به گزارش وبلاگ حسامم و به نقل از الاتحاد، تیم ملی فوتبال امارات در ملاقات سوم خود در انتخابی جام جهانی با یک گل برابر ایران تن به شکست داد.

مارویک در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر یک تیم قدرتمند تن به شکست دادیم. ایران از نظر بدنی بسیار خوب بود و تفاوت ها کاملا روشن بود. در ترکیب ایران بازیکنان قدرتمندی بازی می نمایند.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. فرصت هایی خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. از این شکست ناراحت هستیم اما به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

او درباره داوری گفت: یاری داور چهارم گفت که VAR در نیمه نخست عمل نکرد اما در نیمه دوم بازگشت که متاسفانه این بازگشت به سود ما نبود.

سرمربی هلندی اماراتی ها ادامه داد: من بازیکنان تیمم را به خاطر این شکست سرزنش نمی کنم چرا که برابر یکی از تیم های بزرگ قاره شکست خوردیم.

مارویک طعنه ای هم به تفاوت دو تیم زد و گفت: بازیکنان ما فردا صبح کار خود را همین جا شروع می نمایند اما بازیکنان ایران راهی اروپا می شوند.

او درباره شانس تیمش برای صعود گفت: ما در رده سوم قرار داریم و این یعنی اینکه شانس صعود داریم. به کوشش خود برای صعود ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مارویک: بسیار ناراحتیم، برابر تیم قدرتمندی شکست خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارویک: بسیار ناراحتیم، برابر تیم قدرتمندی شکست خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید