مربی تیم هندبال بانوان گچساران: شوکه هستیم، تنها بودجه دلیل حذف تیممان نیست

به گزارش وبلاگ حسامم، مربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران بعد از حذف تیمش از لیگ برتر گفت: هنوز به من رسما اعلام نشده است، نمی توانم تنها مسائل اقتصادی را دلیل اعزام نشدن تیم به مشهد و کیش بدانم.

مربی تیم هندبال بانوان گچساران: شوکه هستیم، تنها بودجه دلیل حذف تیممان نیست

شهناز فدایی مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با وبلاگ حسامم در مورد دلیل حذف این تیم از لیگ برتر اظهار کرد: من هم در رسانه ها و سایت فدراسیون خواندم و هنوز به خود من که مربی هستم در این مورد چیزی رسما گفته نشده است. شاید به باشگاه نامه زده باشند اما مسئولان باشگاه به من هنوز نامه ای نزده اند.

وی به قانون لیگ برتر هندبال اشاره نمود و گفت: طبق قانون فدراسیون هندبال در مورد لیگ برتر می دانیم که هر تیمی که 2 بار پشت سر هم مقابل حریفش حاضر نگردد حذف خواهد شد. ما مقابل کیش ایر و اشتاد سازه بازی نکردیم و قطعا این دلیل حذف تیممان از لیگ برتر هندبال است.

فدایی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل اقتصادی سبب اعزام نشدن های تیم به مشهد و کیش بوده است، اعلام کرد: به عنوان مربی تیم نمی توانم تنها دلیل اقتصادی را علت اعزام نشدن تیم به کیش و مشهد بدانم. سال گذشته بعد از اینکه ملی پوشان به دلایلی از تیم ما جدا شدند ما تصمیم گرفتیم در دسته یک بازی کنیم اما مسئولان باشگاه اصرار داشتند که در لیگ برتر بمانیم. ما از ابتدا به مسئولان اعلام نموده بودیم که تیم از نوجوانان تشکیل شده و ممکن است مقامی که نیاورد حتی آخرین تیم هم گردد ولی اسرار خودشان بود که در لیگ برتر بازی کنیم.

وی ادامه داد: امتیاز تیم ما وجود بازیکنان نوجوان بود که امید داشتیم آنها را برای سال های آینده آماده کنیم و این ها را به مسئولان گفته بودیم. اما مسئولان با دانستن همه این شرایط خواستند در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان ما با کمترین امکانات نسبت به سالهای گذشته و به دلیل عرقی که به تیم داشتند در لیگ بازی کردند. حتی بعضی از آنها مبلغ قرارداد سال گذشته خود را هم نگرفته اند. از نیم فصل دوم آمادگی آنها بهتر هم شده بود اما متاسفانه مسئولان اقدامات لازم را انجام ندادند.

مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: هنگام اعزام تیم به کیش پیگیر شدیم گفتند بودجه نیست و اعزام نمی کنیم. از جاهای دیگر تقبل کردند که بخشی از هزینه ها را بدهند اما مسئولان باشگاه باز هم قبول نکردند. مسئولان حتی یک بار هم من را نخواستند که در مورد شرایط تیم با آن ها صحبت کنیم، ما هم که همواره سر تمرینات تیم بودیم و همه تمرینات منظم بود. بازیکنان هم با شرایط سخت تمرین کردند ولی تیم را به کیش نفرستادند. برای مشهد هم هیچ اقدامی انجام ندادند. ما منتظر بودیم به هر شکلی با اتوبوس، قطار و یا هواپیما تیم را بفرستند اما 2 روز قبل مسابقه که دیگر کاری نمی شد انجام داد اعلام کردند به مشهد نمی فرستند.

وی گفت: من فکر نمی کنم به خاطر پول و بودجه باشد. برای تیم فوتبال هزینه های میلیاردی می نمایند و از بیرون بازیکن می آورند، اما نمی توانند مقداری پول هزینه بانوان نمایند! تیم هندبال تنها تیم حاضر استان در لیگ برتر بانوان است چطور نباید حمایت می کردند. این اقدامات برای ما و همه دختران نوجوان تیم مثل یک شوک بود.

فدایی در سرانجام گفت: ما از ابتدا گفته بودیم این تیم امتیاز نمی آورد خودشان اسرار کردند حال در نیمه راه متاسفانه این کار را کردند و تیم رها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی تیم هندبال بانوان گچساران: شوکه هستیم، تنها بودجه دلیل حذف تیممان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم هندبال بانوان گچساران: شوکه هستیم، تنها بودجه دلیل حذف تیممان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید