مرتجی: تیم ملی هندبال امید پشتوانه تیم ملی است، سرمربی خارجی روی امیدها نظارت می نماید

به گزارش وبلاگ حسامم، مربی تیم ملی هندبال امید گفت: تیم ملی امید با بازیکنان زیر 26 سال قرار است تشکیل گردد که این تیم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان خواهد بود.

مرتجی: تیم ملی هندبال امید پشتوانه تیم ملی است، سرمربی خارجی روی امیدها نظارت می نماید

شهداد مرتجی در گفت و گو با وبلاگ حسامم در مورد راه اندازی تیم ملی هندبال امید اظهار کرد: تیم ملی ب قرار است راه اندازی گردد و بازیکنانی که در ترکیب این تیم قرار می گیرند رده سنی زیر 25 تا 26 سال خواهند داشت. سرمربی خارجی تیم ملی بزرگسالان که انتخاب گردد روی این تیم نظارت کامل خواهد داشت و این تیم به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان تمریناتش را در طول سال ادامه خواهد داد. امیدوارم با تمریناتی که این دو تیم انجام می دهند ما در نهایت تیم ملی بزرگسالان قوی زیر نظر مربی خارجی داشته باشم.

مربی تیم ملی هندبال امید در مورد جذب لژیونر در این تیم با توجه به مشکلاتی که مسئولان فدراسیون معتقداند با حضور لژیونرها در تیم ملی بزرگسال وجود دارد، گفت: این تیم ملی ب خواهد بود و بازیکنان لژیونر در تیم ملی بزرگسالان قرار خواهند گرفت که آن هم با نظر مستقیم سرمربی خارجی انتخاب خواهند شد. در این تیم از نفرات زیر 26 سال استفاده خواهیم کرد.

مرتجی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی امید گفت: با توجه به شیوع کرونا و همچنین ترافیک کاری که در دو سه ماه آخر سال در فدراسیون هندبال داریم سخت است که در این طرف سال اردو داشته باشیم، اما فدراسیون در نظر دارد که در همین سال اردویی داشته باشیم. ما هم امیدوراریم در زمانی که تا سرانجام سال باقی مانده بتوانیم اردو داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم مسابقات لیگ برگزار می گردد و هم اردوهای تیم ملی نوجوانان سالنی و ساحلی و تیم ملی جوانان در جریان است و ترافیک کاری در فدراسیون زیاد است اما ما قرار است در یکی دو روز آینده جلسه ای در مورد این موارد داشته باشیم. امیدواریم که بتوانیم زمان خوبی را برای برگزاری اردوی این تیم در روزهای سرانجامی سال پیدا کنیم.

مربی تیم ملی هندبال امید در مورد انتخاب اسامی تیم ملی امید گفت: با انجام مسابقات لیگ این هفته و با همفکری صادقی دیگر مربی این تیم و نهایتا تایید فدراسیون به امید خدا به زودی نفرات تیم ملی امید را انتخاب خواهیم کرد. بازیکنان این تیم نفرات زیر رده سنی 25 تا 26 سال خواهند بود. البته از نفرات تیم ملی جوانان در حال حاضر تا بعد از مسابقات آسیایی نمی توانیم استفاده کنیم و تا آن موقع آن ها زیر نظر سرمربی تیم ملی جوانان خواهند بود.

مرتجی در سرانجام گفت: باید در سرانجام از رییس فدراسیون هندبال و کمیته فنی به خاطر اعتمادی که به ما کردند تشکر کنم. امیدواریم که بتوانیم جواب این اعتماد را با قراردادن تجربیاتمان در اختیار بازیکنان و ملی پوشان کشورمان به خوبی بدهیم. البته در سطح آسیا مسابقات یا تورنمنت رسمی برای تیم ملی امید نداریم که این تیم بخواهد شرکت کند. حضور این تیم در مسابقات آسیایی بستگی به نظر کمیته فنی و هیات رییسه خواهد داشت که این تیم به چه صورت اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مرتجی: تیم ملی هندبال امید پشتوانه تیم ملی است، سرمربی خارجی روی امیدها نظارت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتجی: تیم ملی هندبال امید پشتوانه تیم ملی است، سرمربی خارجی روی امیدها نظارت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید