میزان افزایش حقوق کارمندان درسال 99 اعلام شد

به گزارش وبلاگ حسامم، رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش 15 درصدی سنواتی حقوق کارکنان دولت و 50 درصدی امتیازات فصل دهم در سال 99 اطلاع داد.

میزان افزایش حقوق کارمندان درسال 99 اعلام شد

به گزارش خبرنگار، محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از جهت جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم ها رخ داد.

او با تأکید بر اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، اضافه نمود: علاوه بر 60 هزار میلیاردتومانی که امسال به پروژه های عمرانی پرداخت شد و عمدتاً برای طرح های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب برای احداث راه آهن 600 کیلومتری چابهار زاهدان، وام گرفتیم و برای این پروژه، پول نقد در اختیار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان نمود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از جهت اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می توانند با قطار از یزد به شیراز بروند.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه های تهران-شمال و همت-کرج تا سرانجام امسال ماند و آن را عملی کرد، گفت: در 9 ماهه امسال 800 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور، برای اجرای 8 برنامه مهم دولت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم، اما تا به امروز تنها 20 درصد آن را توزیع نموده ایم.

او ادامه داد: در حال حاضر 5 هزار و 500 میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع ننموده ایم، چون قرار نیست پول افشانی و پول پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه کسانی که از محل تبصره 18 قانون بودجه 97 در صنعت ریلی سرمایه گذاری نموده اند بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده ایم وحقوق آن ها در سال آینده افزایش می یابد.

وی تأکید کرد: تا سرانجام امشب همه دستگاه ها منابع لازم برای حقوق اسفندماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

نوبخت درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 99 گفت: 15 درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه 50 درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال 99 در نظر گرفته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "میزان افزایش حقوق کارمندان درسال 99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان افزایش حقوق کارمندان درسال 99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید