هزینه سفر به کیش با هواپیما

به گزارش وبلاگ حسامم، سلام نو: منطقه آزاد کیش با قرارگیری در شهرستان بندر لنگه استان زیبای هرمزگان، یکی از مجذوب نماینده ترین منطقه ها گردشگری ایران محسوب می گردد به همین جهت هر ساله گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می نماید این در حالی است که تنها 40000 نفر جمعیت و 91.5 کیلومتر مربع وسعت دارد. لازم به ذکر است که شمار زیادی از این مسافران سفر به وسیله هواپیما را به عنوان وسیله رفت و برگشت انتخاب می نمایند و از این رو سؤال می گردد هزینه سفر به کیش با هواپیما چقدر است؟

هزینه سفر به کیش با هواپیما

فصل سفر به کیش

برای تخمین هزینه سفر به کیش با هواپیما بهتر است عوامل مختلفی در نظر گرفته گردد، یکی از این عوامل تأثیرگذار زمان و فصل سفر به جزیره دل پذیر کیش است. این مقصد هیجان انگیز در دسته بندی اقلیمی در اقلیم گرم و مرطوب جای می گیرد و با توجه به اندازه ساعات آفتابی آن در طی سال، دما در فصول مختلف بین گرم و خیلی گرم متغیر است در نتیجه پیک سفر به این نقطه ایران در فصول سرد پاییز و زمستان تا تعطیلات نوروزی ارزیابی می گردد و به علت آب وهوای مساعد در این فصل ها تعداد جهانگرد بیشتر است.

با در نظر گرفتن برترین زمان سفر به جزیره، طبیعی است که هزینه سفر به کیش با هواپیما بیشتر از اواسط بهار تا آخر تابستان گردد چرا که مدت فصل گرم، دما و رطوبت هوای کیش بالا است و به لحاظ خرید بلیط، بلیط مقرون به صرفه تری نصیب مسافران می گردد. پس توجه گردد از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در هزینه بلیط هواپیما به کیش بدون شک زمان انتخابی است، بعد از آن شهر مبدأ اهمیت پیدا می نماید. جالب توجه است که فرودگاه بین المللی کیش در دل جزیره و مرکز آن قرار و از بسیاری از شهرهای ایران پرواز ورودی دارد.

مهم ترین عوامل تأثیرگذار در هزینه سفر به کیش با هواپیما

بعد از توجه به زمان سفر به کیش و در نظر گرفتن پیک های مختلف مهم است بدانیم چه عوامل دیگری بر هزینه سفر به کیش با هواپیما اثر دارد، مهم ترین آن شرکت هواپیمایی و نوع انتخابی ایرلاین خواهد بود البته کلاس پرواز و ساعت حرکت در هزینه سفر با هواپیما نیز نقش مهمی دارند. با توجه به ثابت نبودن قیمت بلیط و در حال نوسان بودن آن، امکان معین کردن دقیق مبلغ وجود ندارد، با این حال می توان به وسیله سایت های مختلف یا مراجعه به آژانس های مسافربری تقریبی با دقت بیشتر برای هزینه سفر با هواپیما داشت.

نوع اقامت و سرگرمی در هزینه سفر به کیش نقش دارد

هزینه سفر به کیش با هواپیما فارغ از مبلغ پرواز رفت و برگشت به سبک و مدل انتخابی سفر بستگی زیادی دارد، اینکه یک سفر مالی با سرگرمیات و خرید کمتر برنامه ریزی گردد یا یک سفر لوکس با اقامتی گران قیمت، سرگرمیات زیاد و خریدهای سنگین. بسیاری جدای از هزینه سفر، کیش را انتخاب می نمایند تا از آرامبخشی دریا و سکوت طبیعت آن نهایت استفاده را ببرنند و با کوله باری از آسودگی و خاطره خوش برگردند این در حالی است که جهانگردان زیادی کیش را برای سرگرمیات بی شمار و متنوع آن انتخاب می نمایند.

بی شک تعداد و مدت زمان تجربه سرگرمیات آبی و غیرآبی کیش در هزینه سفر به کیش با هواپیما تأثیر به سزایی دارد و هر یک از سرگرمیات هیجان انگیزی نظیر سافاری، پارک آبی، پرواز دو نفره، بانجی جامپینگ، دوچرخه سواری، شاتل سواری، بنانا سواری، فلای بورد، پاراسل، جت اسکی، شناور آکواریوم، غواصی و کایت بوردینگ هزینه خاص خود را دارند. علاوه بر برگزیدن سرگرمیات متفاوت در کیش، نوع اقامت نیز در هزینه سفر به این نقطه نقش مهمی دارد، اینکه اقامت در هتل باشد از 5 ستاره تا 2 ستاره مبلغ بسیار تغییر می نماید یا اینکه اقامت در هتل آپارتمان، سوئیت و بوم گردی در نظر گرفته گردد.

منبع: دیجیاتور

به "هزینه سفر به کیش با هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به کیش با هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید