پایگاه خبری اتاق ایران؛ صدای رسای بخش خصوصی

به گزارش وبلاگ حسامم، پایگاه خبری اتاق ایران 4 سال قبل همزمان با روز جهانی ارتباطات به جمع رسانه های کشور پیوست تا بر اساس یک مدل ارتباطی معین، به عنوان تریبون بخش خصوصی و همچنین مرجعی جامع و معتبر برای کسب خبر در خصوص فعالیت اتاق ایران و محلی برای گفت و گوی نخبگان موثر در فضای اقتصاد و تجارت کشور عمل کند.

پایگاه خبری اتاق ایران؛ صدای رسای بخش خصوصی

پایگاه خبری اتاق ایران طی سال های فعالیت خود سعی نموده همزمان هم منعکس نماینده دیدگاه های فعالان مالی کشور باشد و هم نظرات اقتصاددانان را در خصوص حوزه های خرد و کلان اقتصاد کشور به رویت تصمیم سازان برساند. پایگاه خبری اتاق ایران همچنین به دنبال تحقق اتاق شیشه ای بوده تا هر آنچه در مجلس بخش خصوصی رخ می دهد را به رویت جامعه فعالان مالی برساند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان تشکلِ تشکل ها، نقش مشاور سه قوه را بر عهده دارد. پایگاه خبری اتاق ایران سعی دارد در چارچوب این نقش، در شرایطی که اقتصاد کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با مسائل مضاعف روبرو شده، هم گام و همراه با فعالان بخش خصوصی و دیگر ارکان کشور برای عبور از این روزهای سخت کوشش کند. پایگاه خبری اتاق ایران در این جهت می خواهد همچنان صدای رسای بخش خصوصی باشد.

پایگاه خبری اتاق ایران همزمان با شروع پنجمین سال فعالیتش، کوشش نموده با اخذ دیدگاه های استادان ارتباطات و روزنامه نگاری، اقتصاددانان و روزنامه نگاران پیشکسوت، به سمت تقویت عملکرد خود گام بردارد.

رسانه های تخصصی چه نقشی در ارتقای صندلی بخش خصوصی دارند؟

در گفت وگو با حسن نمک دوست تهرانی، شهیندخت خوارزمی و مجید رضائیان

رسانه بخش خصوصی چگونه می تواند اعتماد و اعتبار لازم را کسب کند؟

در گفت وگو با محمود صدری، بدرالسادات مفیدی و منصور بی طرف

رسانه ها در روزهای سخت اقتصاد کشور، چگونه می توانند به حل مسائل یاری نمایند؟

در گفت وگو با جعفر خیرخواهان، داوود سوری و هادی حق شناس

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "پایگاه خبری اتاق ایران؛ صدای رسای بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه خبری اتاق ایران؛ صدای رسای بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید