پرداخت 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بنگاه های مالی کوچک و متوسط

به گزارش وبلاگ حسامم، بانک ملی ایران به منظور حمایت از گردش چرخ بنگاه های مالی کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه صنعت کشور، بیش از 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات به این بخش ها اعطا نموده است.

پرداخت 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بنگاه های مالی کوچک و متوسط

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حسامم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک تا سرانجام شهریورماه با هدف حمایت از بازار بالغ بر 44 هزار و 878 میلیارد ریال از محل منابع داخلی در دو هزار و 264 فقره تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت نموده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور، تعداد 22 فقره تسهیلات ریالی از محل منابع داخلی خود به ارزش شش هزار و 198 میلیارد ریال در حوزه های احداث مجموعه ورزشی، احداث نیروگاه برق، فراوری لوله های پلی اتیلن، فراوری فولاد، کارخانه فراوری انواع آرد، هتل و مجتمع اقامتی و توریستی و... مصوب نموده است.

تصویب یک فقره تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی به ارزش 13 میلیون و 35 هزار یورو در حوزه فراوری شیشه های کنترل کننده انرژی از دیگر اقدامات این بانک است.

همچنین تعداد 148 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از سه هزار و 751 میلیارد ریال طی مدت مذکور در برنامه اشتغال فراگیر سال 98 پرداخت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرداخت 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بنگاه های مالی کوچک و متوسط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بنگاه های مالی کوچک و متوسط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید