کداک Reelz Digitizer نوارهای فیلم 8 میلی متری قدیمی را به فایل های MP4 تبدیل می نماید

به گزارش وبلاگ حسامم، شرکت C+A Global، دارای مجوز از شرکت Eastman Kodak، محصول جدیدی به نام Kodak Reelz Film Digitizer رونمایی کرد که یک مبدل فیلم های 8 میلی متری و سوپر 8 به نسخه های دیجیتال است و می تواند نوارهای فیلم قدیمی را به فایل های ویدئویی MP4 تبدیل کند.

کداک Reelz Digitizer نوارهای فیلم 8 میلی متری قدیمی را به فایل های MP4 تبدیل می نماید

در حقیقت، این دستگاه دیجیتالیزه کردن فیلم ها به وسیله Eastman Kodak ساخته نشده است و فقط نامی از برند معروف دنیای عکاسی یدک می کشد و به وسیله شرکتی که دارای مجوزهای استفاده از برند کداک است؛ عرضه می گردد.

برند Kodak فراتر از چیزی است که بیشتر کاربران معمولی درباره اش تصور می نمایند. شرکت Eastman Kodak که هنوز در بخش روچستر نیویورک مستقر است؛ هنوز مشغول فراوری فیلم، فیلم های شیمیایی و بعضی پردازش های نرم افزاری است و یک جریان عایدیی کاملا مجزایی از برند کداک دارد. البته بخش عمده عایدی خود را هنوز از برند کداک دارد. این شرکت با فروش مجوز برند و اجازه دادن برای استفاده از این برند روی محصولات مختلف از تلفن همراه، چراغ قوه دیجیتالی تا چاپگرهای جوهرافشان و دوربین های دیجیتال و دوربین های چاپ فوری یا لوازم جانبی دوربین، کسب عایدی می نماید.

شرکت C+A Global یکی از صدها شرکتی است که مجوز برند کداک را خریداری نموده است و از آن برای بازاریابی این دستگاه دیجیتالیزه فیلم (و چندین محصول دیگر با نام تجاری کداک) استفاده می نماید. این دستگاه قابلیت های بسیار بیشتر از نمایش فیلم های نواری قدیمی دارد و به کاربران اجازه می دهد تا تجربه کاربری خود را افزایش دهند.

اسکن نوارهای فیلم قدیمی با گزینه های برای بهبود خروجی

دستگاه Kodak Reelz دارای یک صفحه نمایش LCD به میزان 5 اینچ است که به وسیله 9 کلید در بالای دستگاه کانتورتر قابل کنترل است. این دستگاه امکان ضبط، تبدیل و پخش فیلم های زنده و بعلاوه چندین گزینه اسکن و ویرایش دیگر را فراهم می نماید. دکمه ها به کاربر اجازه می دهند تا فریم، زوم، وضوح، رنگ و دیگر ویژگی ها را مدیریت و ویرایش نمایند.

گجت Kodak Reelz طوری طراحی شده است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و فیلم های سه، پنج و هفت اینچ با رابط های استاندارد جهانی را می پذیرد و با یاری اعلان هایی که روی نمایشگر نشان می دهد؛ به کاربر اجازه می دهد این فیلم ها را ارسال یا ذخیره نمایند. یک کابل و رابط USB نیز برای انتقال اسکن ها به کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی تلویزیون دارد تا کاربر بتواند فورا این فیلم ها را مشاهده کند.

این اسکنر کاملا اتوماتیک است و از یک سنسور 8.08 مگاپیکلسی استفاده می نماید که به گفته شرکت سازنده، تصاویری با وضوح، کنتراست، جزئیات و دقت رنگ عالی می گیرد و تبدیل به یک فایل ویدئویی دیجیتالی 1080p Full HD می نماید. در این رکورد، امکان افزودن یادداشت یا ضبط صدای اضافه وجود ندارد.

شرکت C+A Global دستگاه Kodak Reelz را در میزان ای بسیار کوچک 12.4 در 8.4 اینچ عرضه نموده است که امکان حمل و سفر آن وجود داشته باشد. این دستگاه هم اکنون روی سایت آمازون با قیمت 400 دلار قابل خریداری است.

منبع: یک پزشک

به "کداک Reelz Digitizer نوارهای فیلم 8 میلی متری قدیمی را به فایل های MP4 تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کداک Reelz Digitizer نوارهای فیلم 8 میلی متری قدیمی را به فایل های MP4 تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید