گلکسی S23 FE با تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد

به گزارش وبلاگ حسامم، گلکسی S23 FE در دو نسخه با تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 از راه می رسد.

گلکسی S23 FE با تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ برای رونمایی از گوشی گلکسی S23 FE آماده می گردد و حالا این گوشی هوشمند در دو نسخه مختلف با تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول فهرست شده است که بخشی از مشخصات آن ها را هم برملا می نماید.

سامسونگ گوشی گلکسی اس 23 اف ای را با تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 روانه بازار می نماید. این نسخه ها در گوگل پلی کنسول با نام های سامسونگ r11q و سامسونگ r11s ثبت شده اند.

نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 با نام r11q از پردازشگر گرافیکی آدرنو 730 بهره می برد. نسخه دیگر یعنی r11s به تراشه اگزینوس 2200 و پردازشگر گرافیکی Xclipse 920 مجهز شده است. سایر مشخصات این نسخه های گلکسی S23 FE تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مشخصات گلکسی S23 FE

طبق فهرست گوگل پلی کنسول، گوشی آینده سامسونگ سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می نماید. این دستگاه بعلاوه به 8 گیگابایت رم مجهز می گردد.

طبق گزارش های قبلی، گلکسی اس 23 اف ای به نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می گردد. در بالای این نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار می گیرد.

انتظار می رود گوشی آینده سامسونگ دوربین اصلی سه گانه داشته باشد. این دستگاه دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد داشت.

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE می توان به 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره نمود. این دستگاه از طراحی مشابه سری گلکسی S23 بهره می برد.

با توجه به انتشار گزارش ها و شایعات بی شمار درباره گلکسی اس 23 اف ای، کسب تأییدیه های مختلف به وسیله این گوشی هوشمند و بعلاوه انتشار رندر های متنوع، انتظار می رود سامسونگ به زودی از آن رونمایی کند.

منبع: فرارو

به "گلکسی S23 FE با تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 FE با تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس در گوگل پلی کنسول رؤیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید