42 درصد از بانک های خوزستان، سیستم تهویه ندارند، خطر انتقال بیماری کرونا ویروس

به گزارش وبلاگ حسامم، رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدود 42 درصد بانک های استان سیستم تهویه مناسب ندارند که این موضوع از نظر انتقال بیماری کرونا ویروس بسیار خطرناک است.

42 درصد از بانک های خوزستان، سیستم تهویه ندارند، خطر انتقال بیماری کرونا ویروس

به گزارش از ، سیدمحمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان که در محل استانداری برگزار گردید، گفت: در 2 هفته اخیر، شیب آهسته بیماری کرونا ویروس در استان، نوید آن را می دهد که در آینده از موارد بیماری کاسته شده و سیستم درمان ما در بیمارستان ها نفس راحتی خواهند کشید.

او اضافه کرد: یکی از مسائل ما در خوزستان نبود سیستم تهویه مناسب در بانک ها است که موظف به رعایت این موضوع شدند که حدود 42 درصد بانک های استان تهویه مناسب ندارند که این موضوع از نظر انتقال بیماری بسیار خطرناک است.

علوی به امنیت مراکز واکسیناسیون و حمل و نقل واکسن به شهرستان ها اشاره نمود و بیان داشت: با هماهنگی اجرا شده با نیروی انتظامی خوزستان، بحث حفاظت از مراکز واکسیناسیون و حمل خودروی واکسن انجام می گردد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در ادامه توضیح داد: ساماندهی دستفروشان که یکی از راه های انتقال عفونت در اهواز است، باید اجرایی گردد.

این مقام مسئول گفت: باید از ظرفیت مساجد و بلندگو های آن ها در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی استفاده کرد و مردم را به حاضر نشدن در دورهمی های خانوادگی تشویق کرد، بعلاوه در شرایط موجود ضروری است که روضه های خانگی با رعایت نکات بهداشتی باشد تا شاهد انتقال بیشتر بیماری کرونا ویروس نباشیم.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "42 درصد از بانک های خوزستان، سیستم تهویه ندارند، خطر انتقال بیماری کرونا ویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 درصد از بانک های خوزستان، سیستم تهویه ندارند، خطر انتقال بیماری کرونا ویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید