اخبار مجلس

مدارس تهران سه شنبه غیر حضوری شدند، تعطیلی مدارس دماوند و فیروزکوه

مدارس استان تهران در تمامی مقاطع فردا سه شنبه 27 دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

28 دی 1401

تسهیل گری پرداخت تسهیلات در اولویت بانک ها قرار گیرد

فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بن به منظور بازدید و سرکشی از بانک ها و نحوه عملکرد آن ها در چند بانک شهرستان حضور یافتند.

9 آذر 1401

مجلس در پی تغییر سرمربی تیم ملی ایران!

علی نیکزاد در خصوص توجه ویژه مجلس شورای اسلامی به بحث حمایت از فدراسیون های ورزشی مخصوصاً فوتبال در سال برگزاری جام جهانی گفت: مجلس روی فدراسیون ها بخصوص فوتبال اگر لایحه دو فوریتی دریافت کند حتماً استقبال و به آن رسیدگی می کند.

31 تیر 1401

سود سپرده بانکی اشخاص حقیقی از پرداخت مالیات معاف است

سازمان امور مالیاتی بیان کرد: سود سپرده بانکی اشخاص حقیقی از پرداخت مالیات معاف است.

19 تیر 1401

فعالیت بیش از 10 هزار سرویس مدارس در مرکز

تهران(پانا) - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از روز یکشنبه 14 فروردین ماه اظهار داشت بیش از 10 هزار سرویس برای جابجایی دانش آموزان آماده خدمت رسانی است.

6 خرداد 1401

لایحه مساعدت به خانواده های آسیب دیده انفجار خیابان عباسی تصویب شد

خبرگزاری خبرنگاران-لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت به خانواده های آسیب دیده در انفجار ساختمانی در خیابان عباسی مورد تصویب شورای اسلامی شهر نهاده شد.

17 اردیبهشت 1401

پذیرش دانشجویی تازه در خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی ممنوع شد

دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای پذیرش دانشجوی تازه در خوابگاه های این دانشگاه را ممنوع نمود.

6 اردیبهشت 1401

لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری حسن آباد تقدیم شورا شد

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار حسن آباد گفت: لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

30 فروردین 1401

بهبود شرایط بورس به اراده احتیاج دارد، گفتاردرمانی کافی نیست!

درحالی که کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با همکاری کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران طی نامه ای به ریاست کمیسیون مالی مجلس، نظرات خود را درباره اصلاح لایحه بودجه 1401 و بسته پیشنهادی حمایتی دولت از بازار سرمایه ارائه نموده است، دبیرکل کانون نهادهای...

25 بهمن 1400

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران: تعرفه پست افزایش نیافته است

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: تعرفه این شرکت از سال 98 تا به امروز هیچ تغییری نکرده و درخصوص موضوع خانه کتاب هم اگر مسئله ای وجود داشته مربوط به ارتباط ناشران با خانه کتاب بوده است.

14 بهمن 1400

جوکار: منابع و مصارف بودجه باید شفاف باشد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: بودجه باید به نحوی تصویب گردد که دیگر در سال 1401 با کسری بودجه روبرو نشویم.

12 بهمن 1400

عدالت؛ محور کار دولت در پیشنهاد بودجه 1401 خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه در ادامه نشست با مجامع استانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ملاقات نمایندگان استان های گیلان، مازندران و گلستان با اشاره به دغدغه های مردم سه استان شمالی...

4 بهمن 1400

بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهور از سازمان اموال تملیکی

خبرگزاری خبرنگاران- معان اول رئیس جمهور از سازمان اموال تملیکی استان بازید و بر لزوم ساماندهی اموال و انبار های این سازمان تاکید نمود.

12 دی 1400

هیئت نظارت به موضوع نماینده نجف آباد ورود می نماید ، منتظر دفاعیات دو طرف هستیم

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: بعد از تشکیل پرونده مذکور از دو طرف دعوت به عمل خواهد آمد تا صحبت های خودشان را درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد به هئیت ارائه نمایند.

7 آذر 1400

جوزف لمبرت رئیس جمهور موقت هائیتی شد

خبرنگاران : مجلس هائیتی امروز با برگزاری جلسه رای گیری، جوزف لمبرت، رئیس مجلس سنا این کشور را به نام رئیس جمهور موقف هائیتی برگزید.

26 مرداد 1400

خبر خوش نوبخت به معلمان

خبرنگاران : رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه، نظام رتبه بندی معلمان از فروردین 1400 اجرا می گردد، از افزایش 400 میلیارد تومانی اعتبار حمایت از معلولان، اطلاع داد.

21 مرداد 1400

ماجرای واگذاری املاک شهرداری تهران چیست؟

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره واگذاری املاک شهرداری و ارسال فهرست این املاک به شورای شهر تهران شرح داد.

30 تیر 1400

گرامی زادگان: قصاص پدر مرتکب قتل فرزند امکان پذیر نبود

تهران (پانا) - مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده در تدوین لایحه تشدید مجازات پدر مرتکب قتل فرزند به دنبال محکومیت پدر و قیم به حبس تعزیری درجه سه یعنی بیش از پنج تا 10 سال حبس بود، گفت...

12 تیر 1400

خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در شهرستان خمین نارنجی شد

خمین - خبرنگاران - فرماندار خمین گفت: شرایط رنگ بندی کرونا در این شهرستان بر اثر بی توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی نارنجی شد.

30 اسفند 1399

دو برابر شدن بودجه شهرداری اردبیل در 1400

خبرنگاران/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه شهرداری اردبیل در سال 1400 دو برابر شده و باید فعالیت ها و کارهای عمرانی عظیمی را ببینیم.

29 اسفند 1399
تعداد: (41)