آسیب شناسی چالش های خصوصی سازی و گزارش عملکرد تسهیل کسب وکار روی میز شورای گفت وگو

به گزارش وبلاگ حسامم، یک صد و سومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بررسی و ارائه پیشنهادهای مستخرج از جلسات آسیب شناسی برخی واگذاری های چالشی سازمان خصوصی سازی و همچنین گزارش عملکرد و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار برگزار می شود.

آسیب شناسی چالش های خصوصی سازی و گزارش عملکرد تسهیل کسب وکار روی میز شورای گفت وگو

در یک صد و یکمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، موضوع نحوه و آثار توقف فرایند واگذاری شرکت های خصوصی شده و ابطال قراردادهای واگذاری سازمان خصوصی سازی بررسی شد و مقرر شد به منظور آسیب شناسی دقیق فرایند خصوصی سازی و واگذاری های صورت گرفته، گزارشی از مسائل و چالش های به وجود آمده به تفکیک هر مورد که منتهی به توقف فرایند واگذاری یا ابطال قرارداد واگذاری شده است، تهیه شود و گزارش آن در نشست دیگری از جلسات شورا طرح و موردبررسی قرار گیرد.

به همین دلیل، کارگروه تخصصی پیگیری مصوبه شورای گفت وگو با موضوع ابطال قراردادهای واگذاری سازمان خصوصی سازی در چهار نوبت به میزبانی دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و با مسئولیت حمیدرضا فولادگر، رئیس شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار برگزار کرد که در نخستین جلسه، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در دومین نشست شرکت مهندسی آب وخاک پارس، در سومین نشست شرکت کشت و صنعت مغان و در آخرین نشست شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) بررسی شدند.

در این جلسات نمایندگان دادستانی کل کشور، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه، معاونت حقوقی قوه قضاییه، دبیرخانه شورای عالی اصل 44 وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی سازی و هیئت داوری حضور داشتند.

یک صد و سومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، دوشنبه، 25 اسفندماه از ساعت 16.30 در اتاق ایران برگزار می شود.

گزارش عملکرد و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار در این نشست از سوی محمدعلی دهقان دهنوی، معاون سابق امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی و دبیر وقت هیات مقررات زدایی انجام خواهد شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "آسیب شناسی چالش های خصوصی سازی و گزارش عملکرد تسهیل کسب وکار روی میز شورای گفت وگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب شناسی چالش های خصوصی سازی و گزارش عملکرد تسهیل کسب وکار روی میز شورای گفت وگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید