آمادگی سازمان لیگ فوتسال برای همکاری با تیم ملی قبل از جام جهانی

به گزارش وبلاگ حسامم، تیم ملی فوتسال ایران در شهریورماه در مسابقات جام جهانی فوتسال به میدان خواهد رفت.

آمادگی سازمان لیگ فوتسال برای همکاری با تیم ملی قبل از جام جهانی

تعدادی از بازیکنان و کارشناسان در مورد برگزاری رقابتهای لیگ فصل بعد نقطه نظراتی ارائه داده و پیشنهاد شده که لیگ قبل از اعزام تیم ملی برگزار گردد تا بازیکنان در شرایط مسابقه باشند. در این رابطه اما آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت وگویی که با سایت فدراسیون داشت تاکید نمود که تمام همکاری و تعامل لازم را با تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوهای آماده سازی و جام جهانی خواهند داشت.

جابری گفت: ما ابتدا منتظر دریافت برنامه تیم ملی از سرمربی محترم و اعضای کادر فنی هستیم تا برنامه ریزی رقابت های لیگ را طراحی کنیم. در جام جهانی قبل که به میزبانی کلمبیا برگزار گردید با تعامل و همکاری که بین سازمان لیگ فوتسال و تیم ملی فوتسال وجود داشت، 4 هفته از رقابتهای لیگ برگزار گردید و مابقی مسابقات پس از اتمام جام جهانی ادامه پیدا کرد. الان هم این آمادگی را داریم تا برنامه لیگ را در جهت یاری به تیم ملی و فوتسالیست های عزیز تدوین کنیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اضافه کرد: قطعاً با تیم ملی تعامل خواهیم داشت و از هیچ تلاشی برای فرایند آماده سازی این تیم دریغ نخواهیم کرد. در چند روز آینده با سرپرست و کادر فنی تیم ملی فوتسال نشستی را برگزار خواهیم کرد تا در جریان برنامه های تیم ملی قرار گرفته و با تعامل و همکاری، برنامه های لیگ را تدوین و اعلام کنیم. قطعاً در شرایط کنونی اولویت خواسته های کادر فنی تیم ملی و بازیکنان خواهد بود و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمادگی سازمان لیگ فوتسال برای همکاری با تیم ملی قبل از جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سازمان لیگ فوتسال برای همکاری با تیم ملی قبل از جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید