اعلام شرط افزایش تعرفه اینترنت برای اپراتورها!

به گزارش وبلاگ حسامم، زومیت نوشت: رئیس رگولاتوری: شروط و شاخص های کیفی ارتقای شبکه سخت گیرانه است و اپراتورها باید آن ها را رعایت نمایند.

اعلام شرط افزایش تعرفه اینترنت برای اپراتورها!

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه شروط و شاخص های کیفی ارتقای شبکه به اپراتورها اعلام شده است، گفت: شاخص ها سخت گیرانه است و اپراتورها باید آنها را رعایت نمایند.

گوگل پلی برطرف فیلتر می گردد؟

امیر لاجوردی صبح امروز در حاشیه چهارمین روز برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه تلکام درباره افزایش تعرفه اپراتورها به وبلاگ حسامم گفت: بحث افزایش تعرفه ها همواره مطالبه اپراتورها بوده و در سالیان اخیر این مطالبه بیشتر هم شده است. ما در بازه های مختلف داده هایشان را دریافت و ارزیابی می کنیم و متناسب با شرایط تصمیم می گیریم.

او اضافه کرد: در حال حاضر نیز اپراتورها درخواست دادند و داده های آماری را در اختیار ما قرار دادند. ما امکان و اختیارش را برای تغییر تعرفه داریم اما هرگونه تغییر تعرفه ای مشروط بر این است که بدانیم اپراتور این افزایش عایدی را چگونه قرار است هزینه کند. بنابراین از اپراتورها برنامه توسعه ای خواسته ایم و شاخص های ارتقای کیفیت شبکه را به آنها اعلام کردیم.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعلاوه درباره شاخص های ارتقای کیفیت شبکه شرح داد: شاخص ها متفارت است؛ از شاخص افزایش سرعت تا سایر شاخص های کیفی شبکه، شاخص ها را به اپراتورها اعلام کردیم و گفتیم که تا انتهای سال چقدر باید افزایش پیدا کند و تا شهریور ماه چقدر باید افزایش یابد و تا انتهای سال به چه صورت باید باشد.

لاجوردی ادامه داد: بعلاوه در حوزه توسعه فناوری 5G برنامه ای به اپراتورها اعلام شده که به طور مثال در حوزه توسعه 5G برنامه ریزی شده که سال آینده باید به چه هدفی برسیم. نیازمندی های دیگری نیز داریم تا زیرساخت ها توسعه پیدا کند.

او در آخر با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمین اپراتورهای ارتباطی هستیم که آیا این شاخص ها را می توانند پاس نمایند، اضافه کرد: شاخص ها سخت گیرانه است و اپراتورها باید آنها را رعایت نمایند.

در روزهای گذشته شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت و سیار در نامه ای به ابراهیم رئیسی خواهان افزایش دو برابری قیمت بیشتر بسته های اینترنت شدند.

  • لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

  • راه چاره ساده از کار انداختن ردیاب های تبلیغات

  • واتساپ متحول می گردد/ پیغام رسانی شبیه اینستاگرام

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اعلام شرط افزایش تعرفه اینترنت برای اپراتورها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرط افزایش تعرفه اینترنت برای اپراتورها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید