اعلام شرایط اضطراری تنها با لمس یک دکمه

به گزارش وبلاگ حسامم، اسنپ پس از ارائه سرویس امنیت روی اپلیکیشن مسافر، قابلیت مشابهی را برای اپلیکیشن راننده طراحی نموده است که در آخرین نسخه اندرویدی به صورت آزمایشی برای تعدادی از کاربران فعال شده است. با استفاده از این سرویس، کاربر راننده می تواند فقط با لمس یک دکمه به تیم امنیت سفر اسنپ اطلاع دهد که به مداخله فوری این تیم، پلیس یا اورژانس احتیاج دارد.

اعلام شرایط اضطراری تنها با لمس یک دکمه

اسنپ به عنوان یک پلتفرم واسط میان دو گروه کاربران مسافر و راننده، راهکارهایی برای تامین امنیت طراحی نموده است که مهم ترین آن امکان برقراری تماس سریع با تیم امنیت هنگام سفر است. کاربران مسافر با استفاده از سرویس امنیت سفر می توانند بدون انتظار در صف پاسخگویی پشتیبانی، به سرعت کارشناسان تیم امنیت را با یک تماس تلفنی یا ارسال یک پیغام از شرایط خود آگاه نمایند. بعلاوه با استفاده از دیگر امکانات این سرویس از جمله به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و موقعیت مکانی زنده، سفر امن تری داشته باشند.

حالا پس از ارائه سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن مسافر، این قابلیت برای امنیت کاربران راننده نیز در اپلیکیشن فعال شده است.

بدون احتیاج به تماس تلفنی، تنها با لمس یک دکمه

سرویس امنیت اپلیکیشن رانندگان بسیار ساده طراحی شده است تا در موقعیت اضطراری کاربران راننده بتوانند بدون احتیاج به تماس تلفنی، فقط با لمس یک دکمه از تیم امنیت درخواست یاری نمایند. پس از سوار شدن کاربر مسافر و شروع سفر، گزینه امنیت سفر در سمت راست و بالای صفحه به شکل یک سپر آبی رنگ نمایش داده می گردد. با لمس سپر آبیِ امنیت سفر صفحه ای باز می گردد که دکمه اعلام گزارش شرایط اضطراری در پایین آن قرار گرفته است. با لمس این دکمه کارشناسان تیم امنیت، گزارش کاربر راننده را دریافت می نمایند و با او تماس می گیرند. این کارشناسان به صورت تخصصی مسئول رسیدگی به موارد ویژه هستند و به محض دریافت توضیح حال اولیه از کاربر راننده، می توانند در صورت احتیاج مشخصات سفر و موقعیت مکانی او را با پلیس یا اورژانس به اشتراک بگذارند. این کارشناسان تا زمانی که امنیت راننده تامین گردد یا مورد به پلیس و اورژانس ارجاع داده گردد، فرایند پشتیبانی را ادامه خواهند داد. بعلاوه کاربر راننده می تواند مراحل رسیدگی به گزارش خود را در اپلیکیشن مشاهده کند.

فقط در شرایط اضطراری!

مهم ترین نکته ای که کاربران راننده باید در رابطه با سرویس امنیت سفر بدانند موارد مجاز استفاده از آن است. ممکن است افراد تعریف متفاوتی از شرایط اضطراری داشته باشند، اما در طبقه بندی گزارش های کاربران در پشتیبانی اسنپ، مواردی اضطراری به شمار می آید که در آن امنیت و سلامت کاربر در معرض تهدید و خطر قرار گرفته باشد، از جمله تصادف، درگیری فیزیکی، احتمال سرقت و تهدید کلامی. در نتیجه، کارشناسانی که گزارش های سرویس امنیت را دریافت می نمایند، به سوالات و موارد غیراضطراری، مثل مسائل پرداخت، تغییر مقصد یا وسایل جامانده در خودرو رسیدگی نخواهند کرد. به علاوه، استفاده از این سرویس برای چنین مواردی در فرایند پاسخگویی تیم امنیت اختلال ایجاد می نماید و تعدد درخواست های غیرمرتبط زمان رسیدگی به موارد حاد را طولانی تر می نماید که می تواند آسیب های جسمی یا روانی برای دیگر کاربران به همراه داشته باشد.

از این رو برای حفظ کیفیت پاسخگویی تیم امنیت سفر و کاهش تماس های غیرمرتبط، قاعده ای بازدارنده مشخص شده است که بر اساس آن در صورت ثبت گزارش غیرمرتبط و غیراضطراری، حساب کاربری راننده به مدت 24 ساعت غیرفعال خواهد شد. موارد مجاز استفاده از سرویس و بعلاوه اخطار غیرفعال شدن در صورت ثبت گزارش غیراضطراری در توضیحات سرویس امنیت در اپلیکیشن ثبت شده است تا کاربران با آگاهی کامل از شرایط و قوانین از این سرویس استفاده نمایند.

منبع: فرارو

به "اعلام شرایط اضطراری تنها با لمس یک دکمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط اضطراری تنها با لمس یک دکمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید