افزایش 110 درصدی مصرف اینترنت در سال 98
به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد 155 درصدی ترافیک بین الملل و رشد 210 درصدی ترافیک داخلی،گفت: به صورت روزانه، 110 درصد افزایش مصرف اینترنت در سال 98 توسط مشتریان مخابرات اجرا شده است.

نشست خبری آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با وبلاگ حسامم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز و با موضوع آنالیز تعاملی توسعه شبکه و زیرساخت های مخابراتی در سراسر کشور و استفاده از نظرات کارشناسی اصحاب رسانه در تصمیم سازی های مجموعه مخابرات برگزار گردید.
سیدمجید صدری با بیان اینکه شعار جهش فراوری را اولویت فعالیت ها در سال جدید قرار داده ایم، اضافه کرد: استفاده از فناوری های روز در تمام امور مربوط به توسعه به ویژه در ایام کرونا بسیار قابل توجه بوده است. برگزاری نشست های آنلاین با مدیران مخابرات مناطق به صورت روزانه، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، تاثیرگذاری بیشتری در کل کشور داشته و با ماموریت شرکت مخابرات در تحقق ارتباطی فراگیر هماهنگ است.
وی رشد 155 درصدی ترافیک بین الملل و رشد 210 درصدی ترافیک داخلی را از جمله دستاوردهای شرکت مخابرات ایران بیان کرد و اضافه کرد: به صورت روزانه، 110 درصد افزایش، مصرف اینترنت در سال 98 توسط مشتریان مخابرات صورت گرفته است.
80 درصد داخلی تجهیزات مخابرات است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام نمود: اساس فعالیت ها را از سال گذشته با موضوع استفاده از فراوری داخل قرار داده ایم، به نحوی که اکنون بیش از 80 درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از فراوری داخل خریداری و استفاده شده است. این امر منجر به کاهش گسترده ارزبری در خرید تجهیزات شده، تمام نرم افزارهای کلیدی حوزه نرم افزاری شرکت از مجموعه های داخلی، تهیه و در اختیار شرکت مخابرات در سراسر کشور قرار داده شده است.
صدری با تشریح اقدامات شرکت در ایام کرونا گفت: با همکاری گسترده با ستاد اجرایی فرمان امام، در راه اندازی سامانه 4030، کوشش زیادی انجام شد و اکنون این سامانه، جوابگوی مخاطبان در سراسر کشور است. تقویت و توسعه شبکه های مخابراتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در دوران کرونا و توجه روزافزون به تامین زیرساخت های ارتباطی تمام اپراتورها با کوشش جهادی کارکنان شرکت مخابرات انجام شد.
وی توجه حداکثری به توسعه سرمایه انسانی در تمام عرصه ها را از اولویت های شرکت مخابرات بیان کرد و اضافه کرد: در این جهت، برای تحقق رضایت مندی تمام کارکنان شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری کوشش می کنیم. مدیریت نقدینگی و کاهش هزینه ها در جهت توسعه بیشتر حوزه های تجاری و فنی در طول سال گذشته تا درصد بالایی طبق برنامه محقق شده است.،ایسنا
منبع: ایران آنلاین