اهل شاخه: مشکل صنعت نفت نداشتن تمرکز و از دست دادن موقعیت هاست، 6 تیم شانس قهرمانی دارند

به گزارش وبلاگ حسامم، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است شش تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر شانس دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت ها را دارند.

اهل شاخه: مشکل صنعت نفت نداشتن تمرکز و از دست دادن موقعیت هاست، 6 تیم شانس قهرمانی دارند

محمد اهل شاخه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ حسامم، درباره عدم نتیجه گیری تیمش در چند بازی اخیر گفت: متأسفانه از چهار بازی اخیر فقط دو امتیاز گرفتیم که این برای ما اصلاً خوب نیست. اعتقاد من این است که نداشتن تمرکز و از دست دادن موقعیت ها باعث شد تا در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگیریم. ما مشکل فنی خاصی نداریم و مربیان هم مثل همیشه نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کنند، ولی مسئله مهم این است که باید کمتر اشتباه کنیم و از طرفی قدر موقعیت ها را هم بیشتر بدانیم. امیدوارم در بازی بعدی برابر پیکان یک برد خوب بیاوریم تا شرایط تیم بهتر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم صنعت نفت نیاز به تقویت دارد، خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای نیم فصل دوم خودشان را تقویت می کنند و بازی ها سخت تر می شوند. در نیم فصل دوم دیگر نمی توان خیلی راحت نتیجه گرفت. برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم تیم ما هم نیاز به تقویت دارد و باید چند بازیکن جدید به جمع مان اضافه شوند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی است؟، گفت: از حالا نمی توان فقط از یک تیم نام برد. امسال تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان واقعاً در سطح بالایی هستند و تیم های صنعت نفت، تراکتور و فولاد هم شانس دارند. به نظرم شش تیم در این فصل شانس قهرمانی دارند، ولی شرایط پرسپولیس، استقلال و سپاهان بهتر از دیگر تیم هاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ حسامم بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اهل شاخه: مشکل صنعت نفت نداشتن تمرکز و از دست دادن موقعیت هاست، 6 تیم شانس قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهل شاخه: مشکل صنعت نفت نداشتن تمرکز و از دست دادن موقعیت هاست، 6 تیم شانس قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید