اون کمپین 80 روزه تحقق اهداف گفت

به گزارش وبلاگ حسامم، براساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون از مردم خواسته پیش از برگزاری جلسه کنگره در ژانویه که قرار است درباره یک طرح پنج ساله جدید تصمیم بگیرد، کمپینی 80 روزه برای تحقق اهداف آن در هر حوزه ای به راه بیندازند.

اون کمپین 80 روزه تحقق اهداف گفت

به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این مساله را در جریان نشست روز دوشنبه دفتر سیاسی حزب حاکم کارگران بیان نمود. این نشست در یک سال سخت برای کره شمالی، با توجه آسیب دیدن اقتصاد آن از بابت سیل ها و طوفان های اخیر و از سوی دیگر فشارها مضاعف همه گیری کروناویروس به آن برگزار می شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (کی سی ان ای) گزارش داد: ما با تلاش های عالی خود شاهکارهایی تاریخی را عملی کرده ایم و جسورانه طی امسال بر دشواری ها و آزمون های شدیدا بی سابقه غلبه کرده ایم اما نباید دست از تلاش برداریم.

در ادامه این مطلب آمده است: ما همچنان با چالش هایی غیر قابل نادیده دریافت روبرو هستیم و اهداف بسیاری هستند که ما باید در چارچوب امسال به دست بیاوریم.

ماه اوت گذشته کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بیان نمود، حزب حاکم در ماه ژانویه کنگره ای برگزار خواهد کرد تا به موجب آن در خصوص یک طرح پنج ساله جدید تصمیم بگیرد و در یک نشست حزب تاکید شد که تاخیرهای جدی در بهبود اقتصاد ملی اجرا شده است.

این در حالی است که مقام های امنیتی مشغول رصد برای تشخیص نشانه های مربوط به استفاده کره شمالی از مناسبت چند روز دیگر در تاریخ 10 اکتبر هستند که هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم پیونگ یانگ است و نگرانی از رونمایی تسلیحات جدید و یا دست زدن به شلیک آزمایشی یک موشک بالستیک پرتابی از زیردریایی وجود دارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "اون کمپین 80 روزه تحقق اهداف گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون کمپین 80 روزه تحقق اهداف گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید