بن بست تیم های عظیم در جابجایی؛ 2 خرید برای 4 مدعی

به گزارش وبلاگ حسامم، لیگ بیستم فراز و نشیب زیادی داشت، اما در نهایت، چینش 4 تیم بالای جدول قابل پیش بینی بود. 4 تیمی که در سال های اخیر، پای ثابت مدعیان قهرمانی بودند توانستند رده های بالایی جدول را به دست آورند. شایعات درباره جابجایی و اهداف آن ها برای فصل آینده، پیش از خاتمه لیگ بیستم آغاز شد، اما در عمل، همه آن ها روز های آرامی را پشت می گذارند. هیچکدام، هنوز نتوانستند به اهداف شان برسند یا حتی به آن نزدیک شوند. مدعیان قهرمانی روی هم، فقط 2 خرید نموده اند و تنها اتفاقی که در روز های اخیر برای شان اتفاق افتاده، طولانی تر شدن فهرست بازیکنان جدا شده آن هاست.

بن بست تیم های عظیم در جابجایی؛ 2 خرید برای 4 مدعی

مذاکره های بی نتیجه

پرسپولیس یکی از دو خرید مدعیان را انجام داده و توانسته با علیرضا ابراهیمی، مدافع گل گهر قرارداد ببندد. بازیکنی که اواخر فصل، سکونشین شده بود و به نظر می رسید دیگر جایی در تیم قلعه نویی نداشته باشد. ابراهیمی، شکار بزرگی برای سرخپوشان محسوب نمی گردد. هر چند گل محمدی نشان داده خریدهایش را آرام و با توجه به احتیاج های تیمش انجام می دهد.

پرسپولیس با سجاد شهباززاده، علی نعمتی و رضا اسدی هم مذاکره نموده، اما هیچکدام هنوز به این تیم نزدیک نشده اند. در عوض، پرسپولیس کنعانی زادگان را از دست داده، مغانلو احتمالا این تیم را ترک خواهد نمود و نوراللهی، با الاهلی امارات به توافق رسیده است.

خطر خروج ستاره ها

استقلال نتوانسته هیچ بازیکنی جذب کند و حتی در تمدید قرارداد بازیکنانش هم پیروز نبوده است. آرمین سهرابیان، یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال قراردادش را با گل گهر تمدید نموده و آن ها باید سراغ سایر گزینه ها مثل روزبه چشمی بروند. تنها کسی که گفته می گردد استقلالی ها توانسته اند با او توافق نمایند، ابوالفضل جلالی دفاع چپ سایپاست. آن هم به شرطی که استقلال، بتواند رضایت سایپا را هم به دست آورد.

فهرست جدا شده های استقلال طولانی است. هرویه میلیچ، شیخ دیاباته و محمد نادری قطعا فصل بعد در استقلال نیستند و ارسلان مطهری هم هنوز حاضر نشده پیشنهاد اقتصادی اش را به باشگاه بدهد.

بمب های ساعتی

شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده، قرار است بمب های سپاهان در جابجایی این فصل باشند. بمب هایی که فعلا، فعال نشده اند، اما سپاهانی ها کوشش زیادی برای خرید این دو بازیکن نموده اند. خرید این دو نفر، می تواند سکوت جابجایی سپاهان را با سر و صدای زیادی بشکند. به خصوص که هر دو، سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. سپاهان یک دروازه بان هم برای فصل بعد می خواهد.

سپاهان با از دست دادن پیغام احتیاجمند و احسان حاج صفی، کار سختی برای جانشینی شان خواهد داشت. سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ هم فعلا قصد تمدید ندارد و محمد محبی، تصمیم گرفته به اروپا برود. بازیکنانی که همگی، جزو مهمترین ستاره های سپاهان در فصل گذشته بودند.

روزگار آرام تبریز

تراکتور از روز های کهکشانی فاصله گرفته و به نظر می رسد، برنامه ای برای خرید های پر سر و صدا ندارد. آن ها علیرضا نقی زاده را به این تیم برگردانده اند و هنوز، با هیچکدام از ستاره های لیگ وارد مذاکره نشده اند. تراکتور پیش از انتها لیگ بیستم، مثلث کاپیتان های سابق تیم ملی یعنی مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را از دست داد و شاید مهدی تیکدری هم این تیم را ترک کند.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "بن بست تیم های عظیم در جابجایی؛ 2 خرید برای 4 مدعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن بست تیم های عظیم در جابجایی؛ 2 خرید برای 4 مدعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید