تویوتا کرولا کراس وارد بازار می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، همان طور که از نام تویوتا کرولا کراس معین است، این مدل در رده شاسی بلندهای جمع و جور یا همان کراس اوور قرار گرفته است. ایرانی ها تویوتا کرولا را با سدان معروفش می شناسند، اما این مدل با افزایش ارتفاع نسبت به مدل سدان و هاچ بک عرضه می گردد.

تویوتا کرولا کراس وارد بازار می گردد

باتوجه به اطلاعات منتشرشده، کرولا کراس بر اساس همان پلتفرم استاندارد کرولا ساخته شده است. در زیر کاپوت آن یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 150 پوند فوت موجود است. تنها گزینه انتقال قدرت، CVT است اما خریداران می توانند پیشرانه جلو یا چهار چرخ را هم انتخاب نمایند.

تویوتا کرولا کراس از نمای روبه رو

قبلی 1 از 3 بعدی

شاخص مصرف سوخت در تریم محور جلو برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 8.1 لیتر، در بزرگ راه 7.3 لیتر و درحالت ترکیبی 7.8 لیتر است. ظرفیت یدک کشی هم برابر با 680 کیلوگرم محاسبه شده است.

در مقایسه با دیگر SUV ساب کامپکت تویوتا، C-HR، کرولا کراس ظاهری کاملاً معمولی تر دارد. بعلاوه با وجود فضای بیشتری برای جایگاه های عقب و چند فوت مکعب فضای اضافی طولانی تر، گسترده تر و بلندتر است. بااین حال این خودرو هنوز هم به طور قابل توجهی کوچک تر از RAV4 است و باید بسیار مقرون به صرفه تر هم باشد. وزن خالص خودرو نیز برابر با 1508 کیلوگرم است.

نمای داخلی تویوتا کرولا کراس

قبلی 1 از 4 بعدی

مدل پایه L از تجهیزات مناسبی سود می برد؛ ازجمله آنها می توان به نمایشگر مولتی مدیای 7 اینچی، دریچه های کولر عقب، ورود بدون کلید، چراغ های جلو و عقب LED و 2 درگاه USB اشاره نمود. در تریم LE تجهیزاتی همانند شارژ بی سیم، رینگ های 17 اینچی، فرمان چرمی و آینه های گرم شونده دیده می گردد. درنهایت تریم XLE به مواردی همانند رینگ های 18 اینچی، جایگاه راننده با تنظیم در 10 جهت و سیستم تهویه مطبوع 2 ناحیه ای مجهز است.

نمای پشتی تویوتا کرولا کراس

قبلی 1 از 2 بعدی

کرولا کراس نو در کارخانه نو مزدا و تویوتا در آلاباما مونتاژ می گردد؛ جایی که ظرفیت فراوری سالانه 150 هزار دستگاه خودرو وجود دارد. انتظار می رود قیمت این خودرو از حدود 24 هزار دلار آغاز گردد و تا بیش از 30 هزار دلار نیز باشد. این مدل اولین بار سال گذشته برای بازار های جهانی نشان داده شد و سال جاری به عنوان مدل 2022 به ایالات متحده راه خواهد یافت.

آگهی های خرید و فروش تویوتا کرولا

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ حسامم مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تویوتا کرولا کراس وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کرولا کراس وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید