جعبه کفش آماده خام از کجا بخرم؟

به گزارش وبلاگ حسامم، جعبه کفش آماده برای اغلب فروشگاه های مجازی فروش، که اغلب به بسته بندی در تعداد کم برای کفش و کتانی خود احتیاج دارند، یک ضرورت به شمار میرود. ساک دستی آماده و جعبه آماده برای فروش محصولات در تعداد کم به کار می فرایند و استفاده از آن می تواند برای کسب و کارهایی که در آغاز کار خود هستند بسیار پر اهمیت می باشد.

جعبه کفش آماده خام از کجا بخرم؟

اغلب چه کسب و کارهایی به جعبه کفش آماده نیاز دارند؟

جعبه کفش یکی دیگر از انواع جعبه هایی می باشد که مخصوص فراوری های کفش می باشد امروزه انواع مختلفی از این نوع از جعبه ها در بازار موجود می باشد که هر شرکتی بسته به نیاز و بودجه ای که دارد اقدام به خرید این نوع از جعبه ها برای محصولات خود می نماید .

ما نیز به عنوان یکی از دفاتر بسته بندی اقدام به فراوری و فروش این نوع از جعبه ها نموده ایم و در صورتی که نیاز به این نوع از خدمات داشته باشد ما آماده ایم به صورت عمده و جزئی این جعبه ها را برای شما ارائه دهیم .

حداقل سفارش جعبه کفش زنانه و مردانه چقدر است و چگونه باید آن را سفارش داد ؟

حداقل سفارش جعبه کفش آماده 50 عدد است. برای سفارش می توانید با شماره 09194116971 در تماس باشید یا در واتس اپ پیام دهید. فهرست قیمت

آیا امکان چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده وجود دارد ؟

چاپ روی جعبه آماده کفش وجود دارد. شما می توانید بر روی درب جعبه کفش آماده چاپ تک رنگ مشکی بزنید. فهرست قیمت

چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چقدر زمان می برد ؟

چاپ روی جعبه کفش آماده 7 روز کاری زمان می برد . فهرست قیمت

جعبه کفش مقرون به صرفه و آماده چگونه فروش شما را چند برابر می نماید؟

جعبه کفش مقرون به صرفه و آماده میتواند یکی از به صرفه ترین انواع بسته بندی برای کفش به شمار رود. امروزه فراوری نمایندگان بسیاری در صنعت کفش فعالیت دارند که قطعا به جعبه هایی برای بسته بندی نیاز است. جعبه های کفش را میتوان بدون هیچ طرح و رنگ و چاپی فراوری کرد اما همه شما میدانید که عامل زیبایی در جلب نظر مشتری بر روی بسته بندی به چه مقدار موثر است.

انواع جعبه و کارتن آماده کفش کدام است ؟

امروزه کارتن کفش در بازار به صورت های مختلفی موجود می باشد شما می توانید در صورتی که نیاز به تعداد محدودی از این جعبه ها دارید از جعبه آماده کفش که در بازار موجود می باشد استفاده نمایید. طبیعتا این نوع از جعبه ها به علت اینکه برای تعداد محدود مورد استفاده قرار می گیرند هیچ نوع چاپی روی آنها هک نشده است و بسیار نیز ساده می باشد.

برای بسته بندی کفش باید انواع کارتن کفش را آنالیز نموده و از این میان برترین کارتن را انتخاب نمایید. چرا که با این کار به جعبه های کفش ارزش تجاری خاصی می بخشید. به عنوان مثال شما می توانید برای کفش های بچگانه از کارتن های خاص آن هم با رنگ بندی منحصر به فرد استفاده کرد.

کارتن های کفش را می توان بر اساس طراحی آنها یا موادی که در ساختن جعبه ها استفاده می شود دسته بندی کرد. انواع کارتن کفش شامل موارد زیر است:

بسته بندی کارتن کفش مقوایی

متداول ترین نوع جعبه کفش برای بسته بندی، کارتن مقوایی است. مقوایی که در این نوع کارتن استفاده می شود دارای درجات مختلفی از کیفیت و ضخامت است. جعبه کفش اسپورت از این نوع کارتن است و بسیار ضخیم است و از کیفیت مناسبی برای پوشش کفش برخوردار است. انواع جعبه های مقوایی را می توان به صورت دو تکه، کشویی، کتابی و غیره معرفی کرد.

بسته بندی کارتن کفش کشویی

این نوع کارتن که از انواع جعبه کارتن مقوایی است، بسیار شیک و مدرن است و می تواند همه کفش را بپوشاند و از کفش محافظت کند. از این نوع کارتن برای انواع کفشها استفاده می شود اما کارتنهایی که بسیار ضخیم و با کیفیت هستند فقط برای کفش های مجلسی و رسمی استفاده می شود.

جعبه های لوکس کفش

بسته بندی محصول نشانگر ارزش کمی و کیفی محصول است. از این رو تعداد کمی از کفش ها از جعبه لوکس برای بسته بندی آن ها استفاده می شود چرا که این کفش ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در نتیجه قیمت کارتن بسته بندی کفش آنها هم بسیار بالاتر است زیرا از موادی باکیفیت و قیمت بالا فراوری شده اند.

مقدار جعبه کفش چقدر است ؟

مقدار جعبه کفش در این نوع از جعبه ها محدود به چند سایز می باشد اما شما در صورتی که یک فراوریی کفش می باشد و می خواهید یک جعبه حرفه ای ایجاد نمایید ضروری است با یک شرکت سازنده جعبه و کارتن در تماس باشید و با ارائه طرح دلخواه خود، از شرکت بخواهید تا برای شما جعبه مناسب با نیاز شما را طراحی و فراوری نماید.

همواره مسئله مقدار در جعبه ها یکی از مسئله های مهم می باشد اگز شما همانگونه که گفته شده نیاز به تعداد محدودی از این جعبه ها داشته باشید می توانید از جعبه آماده که به صورت کاملا ساده نیز می باشد استفاده نمایید. طبیعتا این جعبه ها دارای هیچ بخش برای بازاریابی و معرفی کالا ندارد و عمدتا نیز از جعبه کرافت می باشند.

اگر شما بخواهید به صورت اختصاصی برای محصولات خود جعبه بسازید می توانید در سایز های مختلفی بسته به نیاز خود آنها را طراحی و مورد استفاده قرار دهید، ما به عنوان یکی از گروه های فعال در این زمینه می توانیم ساخت این جعبه ها را برای شما در سایز های مختلفی با جنس های متفاوتی ایجاد نماییم.

اما اگر شما می خواهید سایز دیگری سفارش دهید ما می توانیم برای شما این جعبه ها را در سایز ها مورد نیاز شما طراحی و فراوری نماییم.

کارتنهای فراوری شده مقدار های مختلفی دارند که شما می توانید برای خرید کارتن بسته بندی کفش به ما مراجعه کنید و کارتنهایی با مقدار های مختلف بخرید. قیمت جعبه کفش در شرکت ما بسیار مناسب است و شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعلاوه می توانید از ما استعلام قیمت کارتن بگیرید. مقدار هایی که به طور معمول استفاده می شوند بدین گونه است که عمق باید برابر یا کمتر از عرض باشد.

بد نیست حالا که انواع جعبه برای کفشها آشنا شدیم و مقدار های آن را فهمیدیم مطالبی را در رابطه با تاریخچه جعبه کفش هم بدانیم.

تاریخچه جعبه کفش به کجا بر می شود؟

تا قرن نوزدهم، کفش ها به طور کلی با کار دستی در کارگاه های کوچک ساخته می شدند. از آنجایی که این کفشها به سفارش خاص مشتریها در مقادیر کم ساخته می شدند، دیگر نیازی به کفش فروشی برای ایجاد فضای ذخیره سازی و بعلاوه نیاز به خرید کارتن کفش جهت محافظت از کفش وجود نداشت. با این حال، توسعه سریع فرایند های فراوری نوآورانه در صنعت کفش به زودی نیاز به ذخیره سازی خوب برای محصولاتی که به صورت انبوه فراوری می شد داشت.

بعضی منابع ادعا می نمایند که نخستین کاغذ ضخیم و بادوام که می توان آن را مقوا نامید، در قرن 15 در چین کارتنهایی از این ماده اختراع شد که در سال 1817 در انگلستان هم فراوری شد.

اولین بسته بندی های مقوایی کفش تجاری ساخته شده از یک لایه واحد مقوای قهوه ای تشکیل شده اند که احتمالا در کاغذ سفید پوشیده شده است. اینها برای ذخیره سازی محصولات در مراکز خورده فروشی بسیار مفید بودند اما به مقدار کافی قوی نبودند که در مقابل کار مداوم مقاومت نمایند. مانند بسیاری از داستان ها در خصوص ایده های هوشمندانه، مرحله بعدی تکامل بسته بندی کارتن شامل قرار دادن یک محصول موجود برای استفاده جایگزین است.

در سال 1856 دو مخترع انگلیسی دستگاهی با کاغذ های چسباننده را به نام خود ثبت کردند. این دستگاه با استفاده از یک دستگیره ساده ساخته شده بود که کاغذ بین یک غلتک شفاف و یک صفحه پایه مشابه شکل می گرفت. این ماده راه راه برای خط بلند کلاه های مردانه استفاده می شد. در سال 1871، آلبرت جونز از شهر نیویورک طرح خود را برای تخته های راه راه با یک صورت کاغذی مجزا ثبت کرد که برای بسته بندی بطری های شیشه ای استفاده می شد. حدود چهار سال بعد، ماشینی برای فراوری مقادیر زیادی تخته موجدار تک صورت طراحی و ساخته شد.

بعلاوه در سال 1875، الیور لانگ بسته بندی کفش راه راه را با کاغذ در هر دو طرف فلش فراوری کرد. قدرت بدست آمده به زودی باعث شد کارتن های تقویت شده از مواد ثبت شده ساخته شود. با این حال، از آنجا که این روش هنوز هم یک روش مقرون به صرفه قیمت بسته بندی کفش بود ترجیح داده می شد.

در قرن بیستم، کفش به جای اینکه یک ضرورت عملی باشد، به عنوان یک موضوع مد برای جمعیت عمومی بدل شد. به تدریج، کفش نقش اساسی را در جهت فروش جعبه بسته بندی کفشها ایفا کرد و تصویر هایی از کفش و آرم های شرکت را به نمایش گذاشت. در ابتدا، فراوری نمایندگان کفش از رنگ کلی کاغذ پوششی به عنوان هویت شرکتی خود استفاده می کردند.

فراوری نمایندگان کفش نیاز داشتند تا محصولات خود را به قفسه های خرده فروشان برسانند، بنابراین تقاضا برای سازندگان کارتن بسته بندی کفش افزایش یافت و در نتیجه آن قیمت جعبه کفش هم افزایش یافت.

طراحی جعبه کفش چگونه است ؟

معمولا در طراحی جعبه کفش می توانید از جعبه کرافت یا جعبه با روکش لمینت استفاده نمایید البته اگر شما می خواهید به صورت حرفه ای تر جعبه کفش را طراحی کنید و برای بسته بندی کفش های فراوری خود استفاده نمایید.

می توانید از جعبه هارد باکس نیز استفاده نمایید این جعبه دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد اما نسب به سایر انواع حعبه ها گرانتر می باشد و می تواند یک گزینه مناسب برای کفش های لوکس باشد

قیمت جعبه کفش آماده چقدر است ؟

یکی از مسئله های مهم در خصوص بسته بندی کفش نوع جعبه های مورد استفاده می باشد بی شک هر چه جعبه مورد استفاده زیباتر و مجذوب کننده تر باشد می تواند روی کاربر بیشتر تاثیر گذار باشد و به بازاریابی محصول نیز یاری کند امروزه انواع مختلفی از مقوا برای ساخت جعبه های کفش در بازار به کار گرفته می شود.

طبیعتا هر کدام از آنها بسته به تکنولوژی که در ساخت آن به کار رفته و بعلاوه موادی که برای ساخت آن استفاده می شود قیمت متفاوتی دارد در نتیجه اگر می خواهید قیمت جعبه کفش را بدست بیاورید ضروری است با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در خصوص این محصولات را در کنار فهرست قیمت این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند.

حداقل سفارش جعبه کفش آماده چقدر است ؟

فراوری جعبه کفش با رنگ های مختلف در تهران انجام می شود. جعبه های کفش در ابعاد مختلف سفارشی مشتری فراوری میشود. چاپ رنگی برند شما روی جعبه کفش های زنانه و مردانه با کیفیت بالا صورت میگیرد.

بسته بندی اختصاصی پوشاک و طراحی جعبه های کفش همواره برای خریدارن آن مهم بود است و جز تاثیر زیادی روی تصمیم خرید دارد. طراحی و ساخت جعبه کفش حرفه ای و مدرن در گروه ما انجام می شود.

سفارش خرید انواع جعبه کفش های بزرگ و کوچک در تهران و شهرستان های دیگر در گروه جعبه سازی ما. ما با داشتن چاپخانه مجهز، چاپ جعبه تیراژ پایین و کم و در تیراژ بالا توانستیم جعبه کفش مقرون به صرفه قیمت به بازار ارئه دهیم. برای خرید جعبه کفش مقرون به صرفه میتوانید با ما تماس بگیرید. حداقل سفارش جعبه کفش 50 عدد می باشد. جعبه های فراوری شد با جنس های مقوایی و فلوت با کیفت بالا چاپ میشود که در جذب و فروش محصول نقش بسیار زیادی دارد.

خرید جعبه کفش آماده چگونه است؟

اگر نیازمند جعبه کفش می باشید می توانید از دو روش اقدام به خرید این نوع از جعبه ها کنید در روش اول شما می توانید با مراجعه به مغازه ها و بعلاوه شرکت های فعال در زمینه ساخت جعبه و کفش اقدام به سفارش جعبه کفش کنید اما در روش دوم که خرید اینترنتی جعبه کفش می باشید شما می توانید با جستجو در محیط اینترنت فهرستی از شرکت ها که در این زمینه در حال فعالیت می باشند را پیدا نمایید و سپس اقدام به ثبت درخواست خود نمایید اگر شما قصد سفارش این نوع از جعبه ها را به صورت خرید اینترنتی جعبه کفش دارید می توانید از مانیز یاری بگیرد.

این سوالی هست که خیلی از فراوری نمایندگان کفش میپرسن. برای خرید جعبه کفش شما میتونید به چاپخانه مجهز به فراوری جعبه سر بزنید و سفارش خودتون بدید به همین راحتی ولی پیشنهاد میکنم اول با ما تماس بگیرید و فهرست قیمت های ما را دریافت کنید تا بتوانید قیمت های جعبه کفش های فراوری شده رو با همکاران دیگه مقایسه کنید. گروه جعبه سازی ما با حدود 10 سال تجربه در فراوری انواع جعبه کفش زنانه، مردانه و بچه گانه و فعالیت در سراسر کشور همواره خند رو بر روی لب فراوری نمایند گان و فروشندگان این صنعت اورده است. برای دریافت مشاوره رابگان با ما تماس بگیرید.

بسته بندی جعبه کفش آماده خود را از کجا بخرم؟

همه فراوری نمایندگان کفش از خود می پرسند که بسته بندی کفش خود را از کجا بخرم؟ تا برای بسته بندی کفش هایم بتوانم جعبه کفش مجذوب کنندهی داشته باشم. کارتنهایی که از کفشها در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل و انبار کردن آنها محافظت نمایند و بعلاوه از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند. به طور گسترده کفش ها به عنوان کفش های ورزشی و کفش های رسمی طبقه بندی می شوند که با انواع کارتن کفشی که در بازار وجود دارد هر کدام از این کفش ها دارای جعبه مخصوص به خود است.

تغییر جهانی در پویایی بازار، فراوری نمایندگان و طراحان بسته بندی را وادار نموده است تا روی بخش های بسته بندی مصرف نماینده مانند بسته بندی کفش تمرکز نمایند. فراوری نمایندگان بسته بندی کفش، به منظور بهبود اثر بخشی و مجذوب کنندهیت محصولات، نیاز مصرف نماینده را در نظر می گیرند.

شما می توانید از جعبه هایی که ما فراوری می کنیم بخرید و دیگر نگران این موضوع که جعبه کفش خود را از کجا بخرم؟ نباشید. ما به شما اطمینان می دهیم که با این خرید محصولات خود را صحیح و سالم به دست مشتریانتان برسانید.

مزایای خرید جعبه خام کفش آماده چیست ؟

با خرید بسته بندی کفش، از کفش در برابر رطوبت، گرد و غبار، آسیب و غیره محافظت می شود. قابلیت چاپ بر روی این کارتن ارتباط مؤثر بین مصرف نماینده و برند را برقرار می نماید تا به ارزش کلی مشتری افزوده شود. کارتن های راه راه به طور سنتی به عنوان شکل اصلی بسته بندی کفش استفاده می شوند.

از دیرباز تا کنون نیاز مبرم کفش در میان ملت ها بوده است که در زمان های قدیم از گیوه به عنوان کفش استفاده میکردند. کفش به عنوان یک پوشش برای پا استفاده میشود و از پا در برابر آسیب های خارجی موجود محافظت میکند. اینکه میگویند پا قلب دوم انسان است جمله درستی میباشد، زیرا پا تمام مدت در کفش بوده و تحمل تمام وزن بدن را بر عهده دارد، بنابراین اگر کفش مناسبی را برای کارهای روزانه خود انتخاب نکنید بدون شک در فرایند زندگی خود دچار مشکل خواهید شد چرا که اگر برای پاهایتان مسئله ای ایجاد شود و به آن اهمیت داده نشود در دراز مدت به ستون فقرات آسیب های جدی تری وارد شده و شما را در ادامه زندگیتان با چالش های دردناکی روبرو میکند.

با این وجود تأمین نمایندگان کفش برای بهبود بخشیدن به ویژگی های مقاومتی بسته بندی کفش از لایه های مختلفی از بسته بندی های اولیه مانند پوشش های پلاستیکی، بسته های محافظ نازک، بسته های حباب و غیره استفاده می نمایند.

منبع: مجله چاپخونه

به "جعبه کفش آماده خام از کجا بخرم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه کفش آماده خام از کجا بخرم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید