خبرنگاران آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران- خبرنگاران- جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری2020 آمریکا برخلاف توصیه های نانسی پلوسی بیان کرد: حاضر به مناظره با ترامپ هستم.

خبرنگاران آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ

به گزارش بامداد آدینه وبلاگ حسامم، بایدن در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: با وی مناظره می کنم و مناظره برگزار می گردد.

وی با متهم کردن ترامپ به دروغگویی گفت: در مناظره به راستی آزمایی وی می پردازم.

نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اضافه نمود: همه می دانند که این مرد (ترامپ) تمایلی به گفتن حقیقت ندارد.

بایدن در حالی برای مناظره با ترامپ اعلام آمادگی می نماید که پنحشنبه شب پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به وی توصیه کرد تا با ترامپ مناظره نکند.

پلوسی روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود گفت: بایدن نباید به این مناظره اهمیت بدهد؛ مناظره باید محلی برای گفت وگو با مردم آمریکا و نه برای دغلکاری باشد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: به هیچ گفت وگویی با او حتی مناظره برای ریاست جمهوری آمریکا مشروعیت نخواهم داد. می دانم که ستاد انتخاباتی بایدن طرز دیگری می اندیشد اما فکر کردم چیزی که در سال 2016 انجام داد، زننده بود.

پلوسی اضافه نمود: بسیار ناامید شدم وقتی که رئیس جمهوری به هیلاری کلینتون گفت به جایگاهت بازگرد و احتمالا این بار هم این روش را تکرار خواهد نمود. این مساله باعث تنزل کرامت ریاست جمهوری است کاری که او هر روز انجام می دهد.

دونالد ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2016 با هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود، از شگرد اهانت و تحقیر طرف مقابل به کرات استفاده کرد و در این رابطه هم مستندی با نام ترامپ، هنر اهانت در آمریکا ساخته شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید