خبرنگاران اگر انتقال آزمون به وستهم عملی گردد، ولورهمپتون خودش را نخواهد بخشید

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران- خبرنگاران- باشگاه های وستهم یونایتد و لسترسیتی برای جذب سردار آزمون ابراز تمایل نموده اند و ای کاش ولورهمپتون می توانست زمان را به عقب برگرداند.

خبرنگاران اگر انتقال آزمون به وستهم عملی گردد، ولورهمپتون خودش را نخواهد بخشید

تارنمای HICT انگلیس نوشت: ولورهمپتون واندررز این روزها در بازار جابجایی چندان دچار اشتباه نمی گردد اما حتی باشگاهی همچون ولورهمپتون با چنین استراتژی هوشمندانه و سنجیده ای در مورد خرید بازیکن نمی تواند همواره در 100 درصد مواقع کار درست را انجام داد و نمونه آن پرونده سردار آزمون است.

در ژانویه 2019 زمانی که دنیا هنوز مریض نشده بود، ولورهمپتون در یک قدمی امضای قرارداد قرضی با مسی ایرانی از روبین کازان روسیه قرار داشت.

کازان تمایل داشت تا بند خرید دائمی 11.5 میلیون پوندی را در قرارداد آزمون بگنجاند؛ موضوعی که ولورهمپتون به وضوح تمایلی به قبول آن نداشت.

با این وجود، کمتر از 2 سال بعد، مهاجم 188 سانتی متری ایران که به موتور گلزنی زنیت بدل شده، در رادار تیم های انگلیسی قرار گرفته است.

براساس گزارش آرنا ناپولی، وستهم و لسترسیتی هر دو در حال مذاکره با زنیت برای کشاندن آزمون به استادیوم لندن یا کینگ پاور با قراردادی 30 میلیون پوندی هستند.

نیازی به گفتن ندارد که از زمانی که ولورهمپتون برای خرید سردار دودل و دلواپس شد، برچسب قیمتی مرد 25 ساله به شکلی چشمگیر و به طوری تقریبا دقیق 20 میلیون پوند افزایش یافته است.

با توجه به 26 گلی که آزمون در 42 بازی برای زنیت به ثمر رسانده است، بی دلیل نیست که باشگاه روسی برای یکی از کمتر دیده شده ترین شماره نُه های اروپا، خواهان مبلغی بیشتر و چشمگیرتر باشد.

اگرچه آزمون در دوران حضور در روبین کازان روزهای چندان حاصلخیزی را از حیث گلزنی پشت سر نمی گذاشت اما شاید آزمون ارزش یک ریسک 11.5 میلیون پوندی را برای ولورهمپتون داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اگر انتقال آزمون به وستهم عملی گردد، ولورهمپتون خودش را نخواهد بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اگر انتقال آزمون به وستهم عملی گردد، ولورهمپتون خودش را نخواهد بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید