خبرنگاران کاپلو: رونالدو از توپ ترسید اما دیواره دفاعی بازیکن نترس می خواهد

به گزارش وبلاگ حسامم، تهران- خبرنگاران- فابیو کاپلو پس از شکست یوونتوس برابر پورتو و حذف از لیگ قهرمانان با انتقاد تند از کریستیانو رونالدو گفت که مرد پرتغالی در دیواره دفاعی تیمش از توپ ترسیده و این موضوع توجیه پذیر نیست.

خبرنگاران کاپلو: رونالدو از توپ ترسید اما دیواره دفاعی بازیکن نترس می خواهد

به گزارش وبلاگ حسامم، رونالدو پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان توسط پورتو، هدف انتقادهای تند و تیزی نهاده شد.

غول های تورین بدنبال شکست سه بر دو برابر پورتو در خانه، در مجموع با تساوی چهار بر چهار و به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف از راهیابی به مرحله بعد بازماند؛ این دومین باری بود که بانوی پیر در یک هشتم از رسیدن به مرحله بعدی ناکام می ماند. آنها فصل گذشته پس از باخت به لیون ناکام بودند و حالا نیز نماینده پرتغال مانع صعود آنها شده که ابهامات جدی را در مورد آینده رونالدو در تورین به وجود آورده است.

رونالدو که برای رساندن بانوی پیر به نخستین عنوان قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان از سال 1996 راهی تورین شده، بهترین نتیجه ای که در این تورنمنت و پس از جدایی از رئال مادرید کسب نموده است، به حضور در یک چهارم در نخستین فصل حضورش مربوط می گردد.

علاوه بر این، ملاقات شب گذشته نخستین باری بود که در 15 سال اخیر رونالدو نتوانست در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گلزنی کند. مرد پرتغالی با 134 گل در 176 بازی در لیگ قهرمانان، برترین گلزنی این تورنمنت محسوب می گردد و پنج بار نیز جام را بالای سر برده است و در مراحل حذفی در دو فصل گذشته در لباس یووه، در هفت بازی هفت گل به ثمر رسانده است.

کاپلو: برخی گل ها را نباید خورد

کاپلو در مورد این بازی گفت: اولین گل در بازی رفت هدیه به پورتو بود و در دومین گل نیز بی دقتی وجود داشت؛ برخی از گل ها را نباید دریافت کنید. پنالتی در بازی برگشت هم یک هدیه بود. دمیرال اعتماد به نفس زیاد و آزاردهنده ای به خود دارد؛ او اشتباه بدی را مرتکب شد.

وی ادامه داد: اما بدتر از آن اشتباه هم وجود داشت؛ کریستانو رونالدو در دیواره دفاعی پرید و چرخید؛ بازیکنانی که در دیواره دفاعی می ایستند نباید از برخورد توپ بترسند. این یک اشتباه توجیه ناپذیر است و هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.

کاپلو همچنین مدعی شد که جدایی ماسیمیلیانو آلگری از یووه اشتباه بزرگی بود.

کاپلو در ادامه اضافه کرد: آلگری بدنام شد اما او یووه را به دو فینال لیگ قهرمانان رساند، اسکودتو را برد و ... اما هرگز اعتباری که شایسته آن بود را دریافت نکرد. مردم می گویند که یووه باید سبک بازی متفاوتی پیدا کند اما گاهی اوقات چنین تغییراتی تاثیر مثبت نخواهد داشت.

آندره آ پیرلو بی شک بابت حذف یووه از لیگ قهرمانان مورد انتقاد شدید قرار خواهد گرفت و این حقیقت که اینتر و آ.ث میلان در صدر سری آ در راستا کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی هستند، فشار مضاعفی به یووه و سرمربی این تیم وارد نموده است.

دل پیرو: یووه بیش از یک ساعت برابر تیمی 10 نفره بازی کرد

الساندرو دل پیرو برترین گلزن تاریخ یوونتوس نیز پس از حذف باشگاه اسبق گفت: البته کریستیانو وظایفی دارد. او موقعیت های زیادی نداشت اما یکی از ضربات سری را که معمولا تبدیل به گل می کرد، از دست داد. با این حال نمی توان فقط او را مقصر دانست. یوونتوس برای بیش از یک ساعت برابر تیمی 10 نفره بازی کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاپلو: رونالدو از توپ ترسید اما دیواره دفاعی بازیکن نترس می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاپلو: رونالدو از توپ ترسید اما دیواره دفاعی بازیکن نترس می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید