در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی هستیم

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرگزاری خبرنگاران- عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: کمیته مصارف و دستمزد این کمیسیون در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی است.

در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی هستیم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حسامم به نقل از خانه ملت، آقای حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به آنالیز موضوع حقوق های نجومی در این کمیسیون گفت: پیشنهاد های متعددی برای اصلاح و جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شده و با جدیت به دنبال حل این موضوع هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بحث پرداخت حقوق ها مندرج در تبصره 12 هنوز مورد آنالیز قرار نگرفته است، اضافه نمود: کمیته مصارف و دستمزد کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان در این مورد است تا در نهایت یک بسته جامع پیشنهادی برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی را در جلسه ارائه کند.

آقای حاجی دلیگانی تاکید نمود: پیش از این تقاضای اعمال ماده (234) را در مورد اجرای نشدن قانون درباره پرداخت حقوق ها را نموده بودم تا این موضوع به وسیله سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های مرتبط پیگیری و شفاف سازی گردد، زیرا قانون صراحت دارد که بیشتر از 7 برابر پایه حقوق ها نباید پرداخت گردد، بنابراین اکنون به دنبال اعمال این ماده و انجام تحقیقات نسبت به این موضوع هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال آنالیز پیشنهادات نمایندگان برای جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید