در شبکه سحر؛ یک زندگی پنهان در کلوزآپ نقد می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم سینمایی یک زندگی پنهان A Hidden Life اثر ترنس مالیک در کلوزآپ امشب در کانال اردوی شبکه سحر نقد می گردد.

در شبکه سحر؛ یک زندگی پنهان در کلوزآپ نقد می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از تهیه کننده کلوزآپ این برنامه به نقد فیلم سینمایی خارجی یک زندگی پنهان اثر ترنس مالیک اختصاص دارد.

عاطفه آقا محمدی در این خصوص گفت: یک زندگی پنهان فیلم منتخب برای رقابت در کسب نخل طلای جشنواره کن بوده و در این برنامه با حضور اردوان وزیری، منتقد سینما و تلویزیون آنالیز و نقد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به آیتم معرفی فیلم یک زندگی پنهان و کارگردان آن و نیز پخش بخش هایی از فیلم در مورد بخش های دیگر برنامه اضافه کرد: معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از آیتم های دیگر کلوزآپ است.

یک زندگی پنهان با عنوان اصلی A Hidden Life داستانی واقعی درباره یک معترض باوجدان را روایت می نماید که در جنگ جهانی دوم از مبارزه برای نازی ها سر باز می زند. این فیلم، یکی از بهترین و پرطرفدارترین آثار ترنس مالیک، کارگردان فیلم درخت زندگی است

آگوست دیل، والری پاکنر، ماتیاس اسخونارتس، مایکل نیکویست، برونو گانتس، یورگن پروشنو، مارتین وتکه، کارل مارکوویکس، فرانتس روگوفسکی، توبیاس مورتی، اولریش ماتس، یوهان لیسن، سوفی رویز از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

کلوزآپ با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 10خرداد ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "در شبکه سحر؛ یک زندگی پنهان در کلوزآپ نقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شبکه سحر؛ یک زندگی پنهان در کلوزآپ نقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید