از زندگی خصوصی پولاد کیمیایی و همسرش بیشتر بدانید

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرنگاران: پولاد کیمیایی (زاده 23 تیر 1359، تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما و تلویزیون است.

از زندگی خصوصی پولاد کیمیایی و همسرش بیشتر بدانید

به گزارش وبلاگ حسامم، پولاد کیمیایی در 23 تیر ماه سال 1359در تهران به دنیا آمد. او فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان وگیتی پاشایی خواننده است.

آغاز فعالیت پولاد کیمیایی

اولین بار در سال 1367 در فیلم سرب به کارگردانی پدرش نقش کودکی را بازی کرد که همراه با چند کودک دیگر جلوی در سینما نشسته بودند و یکی از آنها داشت. برای بقیه داستان فیلمی را که دیده بود تعریف میکرد. آنها که پول نداشتند تا به سینما بروند داستان فیلم را می شنیدند

مهاجرت به آلمان پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی پس از اولین فیلمش به آلمان رفت و با مادرش در آلمان ماند و در همان سنین کودکی از مادرش نواختن پیانو را آموخت.

فوت مادر پولاد کیمیایی

مادر پولاد کیمیایی در سال 1373 بر اثر سرطان سینه در آلمان درگذشت و در همان سال پولاد با حضور در فیلم تجارت ساختهٔ پدرش، از آلمان به ایران آمد و در ایران ماند و در فیلم های پدرش در نقش های دوم ظاهر شد.

معروفیت پولاد کیمیایی

برترین کار پولاد کیمیایی را می توان سریال مرگ تدریجی یک رویا دانست که پولاد در آن با گریمی خاص و نقشی متفاوت ظاهر شده است . در سینما هم حضورش در فیلم گشت ارشاد در سال 1390 به معروفیت وی اضافه نمود.

کارگردانی پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی با اولین فیلم خود در جشنواره فیلم فجر 97 حضور پیدا کرد. فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه نمایندگی پدرش آقای مسعود کیمیایی در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر اکران شد. در این فیلم لیلا زارع، بابک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست و پروانه معصومی ایفای نقش می نمایند.

خواهر ناتنی پولاد کیمیایی

پدرش مسعود کیمیایی سه بار ازدواج کرد اولین آن زنی بنام مهشید بود، سپس با گوگوش و در آخر هم با گیتی پاشایی ازدواج کرد، پولاد کیمیایی در شبکه اجتماعی خود از دختری بنام رکسانا خواهر ناتنی خود نام برد که سال ها در خارج از کشور زندگی می نماید و دختر همسر اول پدرش از مهشید که خواهر ناتنی اش می باش است

اینستاگرام پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی با آیدی pouladkimiaei-official در اینستاگرام فعالیت دارد.

منبع: رکنا

به "از زندگی خصوصی پولاد کیمیایی و همسرش بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از زندگی خصوصی پولاد کیمیایی و همسرش بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید