بیوگرافی نیما نادری؛ بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست؟

به گزارش وبلاگ حسامم، نمایش سریال شهباز که یک مجموعه تلویزیونی در ژانر پلیسی معمایی است از هشتم بهمن ماه شروع شده و هر شب ساعت 23 از شبکه یک پخش می گردد. حمیدرضا لوافی، کارگردان سریال شهباز، این مجموعه را پیرامون موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت حدودا 40 دقیقه ای تهیه نموده است.

بیوگرافی نیما نادری؛ بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست؟

سریال شهباز که این روز ها از شبکه یک سیما در حال پخش است تا به امروز توانسته نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. بازیگر نقش ارغوان سریال شهباز ازجمله بازیگران این سریال معمایی پلیسی است که مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب به بیوگرافی و سابقه هنری نیما نادری که در سریال شهباز نقش ارغوان را بازی نموده می پردازیم.

نمایش سریال شهباز که یک مجموعه تلویزیونی در ژانر پلیسی معمایی است از هشتم بهمن ماه آغاز شده و هر شب ساعت 23 از شبکه یک پخش می گردد. حمیدرضا لوافی، کارگردان سریال شهباز، این مجموعه را پیرامون موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت حدودا 40 دقیقه ای تهیه نموده است.

داستان سریال شهباز

شهباز روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به علت کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا نموده و معتقد است مرگ دوست صمیمی اش که به تازگی در یک سانحه از جهان رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد.

نجوا در پی پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب آغاز به برقراری ارتباط می نماید. از سوی دیگر گروهی از نیرو های امنیت سایبری با رهبری مامور زبده ای به نام حسام در ماموریتی به نام شهباز، سال هاست در پی کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

بیوگرافی نیما نادری

نیما نادری بازیگر 32 ساله سینما و تلویزیون که سابقه بازی در چندین سریال را در کارنامه خود دارد، متولد 30 شهریور سال 1369 در تهران است.

او فرزند علیرضا نادری، نویسنده و کارگردان است و برادر دوقلویی به نام سینا داشت که در سال 1392 از جهان رفت. نیما نادری فارغ التحصیل رشته بازیگری است.

آغاز بازیگری نیما نادری

نیما نادری فعالیت هنری اش را ابتدا با تئاتر آغاز کرد. او بازیگری را اولین بار در سال 1389 در سریال تلویزیونی در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرد؛ و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا به معروفیت رسید.

سریال لحظه گرگ و میش در سال 1397 نیز به معروفیت و محبوبیت او اضافه نمود. نیما نادری در سریال شرم که از شبکه سه سیما پخش می شد نیز در نقش بهزاد ظاهر شد.

نویسندگی نیما نادری

نیما نادری علاوه بر بازیگری به عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم ترین آثار نیما نادری در حرفه نویسنده، فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و فیلم سه گانه اورنگ است. به گفته خودش تمرکز اصلی اش روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایش اولویت هایی دارد. نوشتن برای نیما نادری در رأس قرار گرفته است و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارد.

فیلم شناسی نیما نادری

در مسیر زاینده رود (1389)

تعبیر وارونه یک رویا (1394)

لحظه گرگ و میش (1397)

شرم (1399)

شهباز (1401)

نویسندگی

درخونگاه

سه گانه اورنگ

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "بیوگرافی نیما نادری؛ بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی نیما نادری؛ بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید