رونالدو گران ترین خانه پرتغال را خرید

به گزارش وبلاگ حسامم، کریستیانو رونالدو مسائل خود با اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد را تا حدودی حل کرد و به تمرینات تیم برگشت. اما همه چیز حکایت از آن دارد که در جابجایی زمستانی یعنی ژانویه 2023 او شیاطین سرخ را ترک خواهد نمود.

رونالدو گران ترین خانه پرتغال را خرید

حالا فوق ستاره پرتغالی گران ترین خانه در پرتغال را خریداری نموده و همین موضوع شایعات را در خصوص اینکه او دوران فوتبالش را در کشور زادگاه خود ادامه خواهد داد بیشتر نموده است.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس نامزد او ملکی را در منطقه کاسکایز در پرتغال خریده اند که قمیت این عمارت ویلایی حدود 11 میلیون دلار اعلام شده است، اما این عمارت مجلل با هزینه های بازسازی و طراحی نو خود قیمتش به 21 میلیون دلار می رسد.

عمارت نو ستاره پرتغالی با این مبلغ تبدیل به گرانترین خانه در پرتغال شده و فعلاً در حال بازسازی است. به احتمال زیاد جورجینا و رونالدو سال 2023 را در عمارت نو خود که یکی از مجلل ترین منطقه ها در پرتغال به شمار می رود سپری خواهند کرد.

مشاور املاکی که مسئولیت خرید این عمارت نو رونالدو را برعهده داشته به بعضی از ویژگی های این ویلای مجلل اشاره نموده است: 2720 متر مربع و در 3 طبقه. فضای ساختمانی آن 544 متر مربع است و بعلاوه شامل باغ و استخری فوق العاده مدرن و با طراحی خاص است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رونالدو گران ترین خانه پرتغال را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو گران ترین خانه پرتغال را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید