سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان

به گزارش وبلاگ حسامم، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در نشستی صمیمی با محمود کلهری شهردار منظقه 5 تهران دیدار و گفت وگو کرد.

سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان

به گزارش وبلاگ حسامم در این نشست دکتر ابطحی گفت: ایجاد تحول، اثربخشی و رسیدن به تکامل سه محور اصلی است که در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به آن توجه شده است.

او با تاکید بر ایجاد تعامل موثر میان دستگاه های مختلف در راستای تکریمِ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ابراز امیدواری کرد همکاری خوبی در این خصوص میان صندوق و شهرداری منطقه 5 ایجاد شود.

شهردار منطقه 5 نیز در این دیدار گفت: تجلیل و قدردانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، ضروری است و همواره باید در اولویت و دستورکار باشد.

محمود کلهری اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که با تلاش فراوان، باعث افتخارآفرینی ایران زمین می شوند، امری ضروری است که نباید از آن غافل ماند، این مهم هم سبب ایجاد دلگرمی و نشاط برای پیشکسوتان می شود و هم باعث ایجاد انگیزه و روحیه برای جوانان می شود که به ورزش کردن، گرایش پیدا کنند.

شهردار منطقه 5 گفت: سرمایه های انسانی بسیار زیادی در منطقه 5 وجود دارند که باید با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی صحیح، اقدام های لازم برای قدردانی و تکریم از این عزیزان، انجام شود.

کلهری گفت: فرهنگسازی برای تکریم از قهرمانان و مفاخر، نیاز به برنامه ریزی صحیح و بلندمدت دارد.

موسوی، رییس اداره ورزش منطقه نیز گفت: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیش تری برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید