سود باشگاه ها از حضور بازیکنان در جام جهانی چقدر است؟

به گزارش وبلاگ حسامم، فدراسیون جهانی فوتبال سودی را که باشگاه ها از حضور بازیکنان شان در جام جهانی 2022 قطر می برند، اظهار داشت.

سود باشگاه ها از حضور بازیکنان در جام جهانی چقدر است؟

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به صورت رسمی جزئیات برنامه خود از سودی را که باشگاه ها از حضور بازیکنان شان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر خواهند برد، تأیید و خاطرنشان کرد در مجموع مبلغ 209 میلیون دلار برای این کار کنار گذاشته شده است. این طرح به منزله پرداخت 10 هزار دلار به وسیله فیفا به باشگاه های مربوطه به ازای هر روز حضور یک بازیکن در تیم ملی کشورش در جریان مسابقات جام جهانی و در طول دوره آماده سازی رسمی است.

بر این اساس هر چه تعداد بازیکنان ملی پوش یک باشگاه بیشتر باشد و اینکه هر یک از آن ها تا چه مرحله ای از بیست ودومین دوره مسابقات جام جهانی پیش خواهند رفت، مبلغ نهایی را که یک باشگاه می تواند دریافت کند، معین می نماید. هر باشگاهی که بازیکن ملی پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.

فیفا اعلام نموده است که باشگاه ها در این خصوص برای اولین بار می توانند ادعای دریافت پاداش حضور بازیکنان شان در جام جهانی را به صورت دیجیتال به این نهاد ارسال نمایند.

منبع: فرارو

به "سود باشگاه ها از حضور بازیکنان در جام جهانی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود باشگاه ها از حضور بازیکنان در جام جهانی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید