شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خرسند کننده ترین اتفاق ممکن بود

به گزارش وبلاگ حسامم، وحید شمسایی درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر گفت: نمایش ایران فوق العاده بود. فکر می کنم این پیروزی در شرایط فعلی، یک انرژی مثبت و شادمان کننده ترین اتفاق محسوب می گردد. از این پیروزی لذت بردیم و اتحاد اعضای تیم کاملاً مشهود بود. از بچه های تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم بازی با آمریکا را هم با موفقیت پشت سر بگذرانند.

شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خرسند کننده ترین اتفاق ممکن بود

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال را دنبال می نماید، توضیح داد: ملاقات هایی که از تلویزیون پخش می نمایند، دیدن می کنم و برای بازی هایی که پخش مستقیم ندارند، نماینده می فرستم. می خواستم بازی مقاومت البرز و سن ایچ ساوه را هم ببینم که بازی ایران - ولز اینقدر از من انرژی گرفت که این مسابقه را از تلویزیون دیدن کردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه اعلام کرد: هر سه بازی فوتسال روز آدینه را به صورت همزمان رصد می کردم و در پی بازیکنان جوانی هستم که آینده فوتسال را بسازند. لیگ برتر را با تمام توان دنبال می کنم و شهاب الدین سفال منش (مربی تیم ملی) هم لیگ را می بیند. منتظر هستیم که جام دنیای فوتبال به خوشی تمام گردد و درباره برنامه های خودمان با اصولی جمع بندی کنیم.

شمسایی در خصوص ملاقات های محبت آمیز پیش روی تیم ملی ایران اعلام کرد: با بعضی تیم های بزرگ دنیا صحبت کردیم و آن ها اوکی دادند،، اما تا زمانی که سوار هواپیما نشوم، هیچ ملاقاتی را قطعی نمی دانم. اگر بازی تدارکاتی هم نداشته باشیم، لیگ برتر باید همین گونه جلو برود تا بازیکنان از فُرم خارج نگردد. پس از لیگ هم نباید اجازه بدهیم بازیکنان دچار اُفت شوند و من پیگیر تدارکات لازم هستم.

جوانان را رصد می کنم و چشمم شش هفت بازیکن را گرفته است.، وی ضمن بیان این جمله مطرح نمود: این نفرات نوید روز های خوش را می دهند و امیدوارم آن ها در تیم ملی نیز مانند لیگ باشند. من به جایگاه تیم ها در جدول نگاه نمی کنم و همه بازیکنان را آنالیز می کنم. بعلاوه می خواهیم یک تیم ملی برای رده سنی 19 تا 22 سال بگذاریم تا پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم. اگر هم AFC تورنمنتی برای این رده سنی بگذارد، عالی می گردد.

منبع: فرارو

به "شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خرسند کننده ترین اتفاق ممکن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خرسند کننده ترین اتفاق ممکن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید