سورن پلاس XU7P جانشین پژو پارس ایران خودرو شد ، قیمت و تجهیزات

به گزارش وبلاگ حسامم، سورن پلاس XU7P به عنوان جانشین پژو پارس رسماً وارد خط فراوری ایران خودرو شد. قیمت این محصول که مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی است، پیش از ورود به بازار معین شد.

سورن پلاس XU7P جانشین پژو پارس ایران خودرو شد ، قیمت و تجهیزات
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - سورن پلاس XU7P به عنوان جانشین پژو پارس قرار است به قیمت 457 تا 460 میلیون تومان به دست متقاضیان خرید این خودرو برسد. ایران خودرو در روزهای گذشته قیمت پژو پارس بنزینی با موتور XUP7 را 294 میلیون و 133 هزار تومان معین نموده بود.

سورن پلاس XU7P مجهز به موتور 8 سوپاپه 1761 سی سی تنفس طبیعی است که قدرتی برابر با 98 اسب بخار 5500 دور در دقیقه فراوری می نماید. گشتاور این موتور 146 نیوتن متر است که در دور 4500 دور در دقیقه در دسترس راننده واقع شده است. نیرو و گشتاور سورن پلاس به وسیله گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو این محصول منتقل می گردد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو 13 ثانیه است و در نهایت می تواند به سرعت 190 کیلومتر در ساعت برسد. مصرف سوخت جانشین پژو پارس ایران خودرو هم 7.06 لیتر در ازای هر صد کیلومتر اعلام شد. مخزن سوخت این خودرو نیز گنجایش 63 لیتر سوخت را دارد.

موتور XU7P سورن پلاس نسبت به نمونه قبلی دارای میل بادامک، میل لنگ، پوسته یاتاقان، سرسیلندر، مجموعه شاتون، رینگ و پیستون، درب سوپاپ، مجموعه کلاچ، ورودی هوا، شمع و تسمه های تازهی است. ضمن اینکه منبع انبساط هم به مجموعه موتور این خودرو اضافه شده است.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:
تجهیزات سورن پلاس XU7P

سورن پلاس با ترمزهای ABS و EBD، ترمزهای جلو دیسکی، ترمزهای عقب کاسه ای، سیستم کمکی ترمز HBA، سیستم کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی HSA، سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم کنترل کشش TCS، ایربگ راننده و سرنشین جلو به فروش می رسد.

این خودرو بعلاوه دارای سنسور دنده عقب و سامانه کنترل فشار باد تایرها TPMS است. تهویه اتوماتیک با خروجی برای سرنشینان عقب، مالتی مدیا، فرمان هیدرولیک چند منظوره، آیینه های جانبی برقی تاشو همراه با راهنما، مه شکن های جلو و عقب، چراغ های جلو و عقب تازه، چراغ روشنایی روز، چراغ پوزیشن لایت، سیستم روشنایی ترک خودرو Follow Me Home، دستگیره های درب هم رنگ بدنه، طرح کروم حاشیه شیشه ها، جلوپنجره مشکی براق، اسپویلر عقب، تریم پارچه ای صندلی ها، نمایشگر روی داشبورد و راهنمای تعویض دنده GSI از دیگر امکانات این خودرو به شمار می روند.

سورن پلاس با موتور XU7P کروز کنترل ندارد و با رینگ های 15 اینچی به بازار می آید. این خودرو 500 لیتر فضای بار در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد و وزن خالص آن، 1240 کیلوگرم است.

تنظیم پشتی صندلی راننده و سرنشین جلو در سورن پلاس به صورت برقی انجام می گردد. ایران خودرو در زمان معرفی این محصول اظهار داشت که سورن پلاس تمامی استانداردهای برخورد با عابر پیاده را نیز دارد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

قیمت فونیکس اف ایکس در ایران و چین چقدر است؟ / افت فروش FX در چین!

تیگو 8 پرو پرمیوم چرا از خط فراوری مدیران خودرو حذف شد؟

کشنده دماغ دار دافران چه زمانی وارد بازار می گردد؟ / یک کشنده خانه دار!

منبع: بیت ران

به "سورن پلاس XU7P جانشین پژو پارس ایران خودرو شد ، قیمت و تجهیزات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورن پلاس XU7P جانشین پژو پارس ایران خودرو شد ، قیمت و تجهیزات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید