طاهری: اعتراض خود را روز چهارشنبه به AFC ارسال کردیم، مشکل قراردادهای جدید با درایت تاج حل می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به محض دریافت نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را با استناد به موارد حقوقی آماده و پیش از اینکه به تعطیلی برسیم آن را ارسال کردیم.

طاهری: اعتراض خود را روز چهارشنبه به AFC ارسال کردیم، مشکل قراردادهای جدید با درایت تاج حل می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، علی اکبر طاهری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: روز چهارشنبه نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تماشاگران از ملاقات با لخویا قطر و جریمه 10 هزار دلاری به دست مان رسید. در بخشی از این نامه به حکم دو سال قبل و گزارش هایی که از آن موقع در پرونده باشگاه وجود داشت اشاره شده بود که در تصمیم گیری حکم جدید نیز دخیل بوده است، ما در پاسخ خودمان که همان روز چهارشنبه و ساعتی پس از دریافت نامه آن را آماده و ارسال کردیم، کنفدراسیون را توجه داده ایم که مدیریت باشگاه نسبت به آن موقع تغییر نموده و رویکرد باشگاه نیز به طبع آن متفاوت شده که این مسئله در جریان رقابت های این فصل لیگ قهرمانان مشهود بوده است.

وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از نامه هم آوردیم اقدامات بسیاری را برای برگزاری آرام و امن مسابقات فراهم آورده ایم و این مسئله در مسابقه با الوحده و الریان مشهود بود و خوشبختانه کوچک ترین تخلفی صورت نگرفت و تعداد بالای تماشاگران ما افتخاری فقط متعلق به ما نبوده و برای تمام آسیاست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم ما نسبت به مسئله پیش آمده حساس بودیم و فرد موردنظر هم شناسایی شد و تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین مسئله ای اتخاذ شده است و براین اساس از کنفدراسیون انتظار داریم احساسات بیش از 80 هزار تماشاگر که برای حضور در استادیوم برنامه ریزی نموده اند و بیش از 40 میلیون طرفدار پرسپولیس در تمام نقاط ایران و بلکه آسیا را لحاظ نمایند. در نتیجه پیش از اینکه به تعطیلی ایران و مالزی برسیم همان روز چهارشنبه اعتراض خود را به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

طاهری در ادامه صحبت های خود به بحث محرومیت این تیم از انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال اشاره نمود و گفت: همان طور که پیش از این اعلام کردیم و تاج هم به درستی اشاره نمود باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پرونده جاری در فیفا ندارد. ما همچون تمام باشگاه های جهان موارد اختلافی در گذشته داشته ایم که پرونده آنها به فیفا رفته است و در نوبت رسیدگی نهاده شده است، اما پرونده ای که منجر به حکم شده باشد و آن را حل ننموده باشیم، وجود ندارد.

وی همچنین توضیح داد: تا به امروز بیش از 70 میلیارد ریال از مطالبات پرونده هایی را که در فیفا داشته ایم، پرداخت کردیم تا کارمان به محرومیت و مسائل این چنینی نرسد، اما واقعاً مسائل گذشته دست ما نیست. خوشبختانه از زمانی که هیئت مدیره و تیم مدیریتی جدید در باشگاه مستقر شدند پرونده ای که در فیفا به جریان افتاده و حل نشده باشد، نداشتیم که این مسئله در صحبت های ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم به درستی مورد اشاره نهاده شد و از این رو با درایت او ان شاءالله قراردادهای جدید هم بدون مسئله ای ثبت می گردد تا طرفداران میلیونی پرسپولیس که صاحبان اصلی این تیم هستند یک تیم قوی و آماده را در فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شاهد باشند.

منبع: تسنیم

به "طاهری: اعتراض خود را روز چهارشنبه به AFC ارسال کردیم، مشکل قراردادهای جدید با درایت تاج حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: اعتراض خود را روز چهارشنبه به AFC ارسال کردیم، مشکل قراردادهای جدید با درایت تاج حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید