عادی انگاری موجب وقوع پیک پنجم کرونا در آذربایجان غربی می گردد

به گزارش وبلاگ حسامم، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه خطر شروع موج نو شیوع کرونا بیش از پیش احساس می گردد، گفت: عادی انگاری ما و مردم موجب شده تا خطر شیوع موج جهش یافته کرونا بیش از پیش احساس گردد.

عادی انگاری موجب وقوع پیک پنجم کرونا در آذربایجان غربی می گردد

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه 13 تیر ماه در یکصد و سی امین جلسه ستاد مقابله با کرونا با قدردانی از کوشش کادر درمان و پرستاری، نوع تازه کرونای جهش یافته را بسیار خطرناکتر دانست و بابیان اینکه عادی انگاری موجب وقوع پیک پنجم کرونا در استان می گردد، اضافه نمود: اگر ما و مردم موارد را به درستی رعایت نکنیم و به وظایف خود به درستی عمل نکنیم با شرایط خطرناکی روبرو خواهیم بود.

وی تنها راه مقابله با هر نوع کرونایی را رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها اسم کرد و گفت: باید با رعایت دقیق موارد لازم و اطلاع رسانی موثر از وقوع موج تازه حتی الامکان جلوگیری کنیم و اگر هم این نوع ویروس در استان شعله ور شد با خسارت های کمتری روبرو باشیم.

استاندار آذربایجان غربی از اصناف خواست تا موارد بهداشتی را به درستی رعایت نمایند تا شاهد قرمز شدن شرایط شهرها و تعطیلی صنوف نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عادی انگاری موجب وقوع پیک پنجم کرونا در آذربایجان غربی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادی انگاری موجب وقوع پیک پنجم کرونا در آذربایجان غربی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید